egyetemi hallgatók fejlesztései
Az előadások célja, hogy a hallgatók első kézből kapjanak gyakorlati információkat egy nagyvállalat külső és belső kommunikációjáról. A kommunikáció mellett a lobbitevékenységek, mecenatúra, rendezvényszervezés, protokoll is gyakorlati példákon keresztül kerül tárgyalásra – mondta el Ablonczyné dr. Mihályka Lívia egyetemi tanár, dékán, a Nemzetközi Tanulmányok és Kommunikáció Tanszék vezetője.
Lőre Péter
Az első előadást A vállalati kommunikáció működése a gyakorlatban címmel Lőre Péter, a cég vállalati kommunikációért és kormánykapcsolatokért felelős igazgatója tartotta.
Az előadás-sorozat további témái és előadói:
Hatékony belső kommunikáció a gyakorlatban. Előadó: Tolnay György – Belső kommunikációs vezető.
A sajtómunka jelentősége egy iparvállalat működésében. Előadó: Czechmeister Mónika – Külső kommunikációs és PR vezető.
Vállalati kormánykapcsolatok és lobbymunka a transzparencia és compliance jegyében. Előadó: Lőre Péter – Kommunikáció és kormánykapcsolati igazgató.
A vállalati szponzoráció és mecenatúra alapelvei és gyakorlati működése. Előadó: Czechmeister Mónika – Külső kommunikációs és PR vezető.
Czechmeister Mónika
Vállalati imázs fejlesztése – A kommunikációs teljesítmény mérése. Előadó: Czechmeister Mónika – Külső kommunikációs és PR vezető.
A sikeres rendezvényszervezés szempontrendszere és a protokoll jelentősége egy iparvállalatnál. Előadó: Jakab Réka – Sajtókapcsolati és issuemanagement specialista.
Kríziskommunikáció. Előadó: Jakab Réka – Sajtókapcsolati és issuemanagement specialista.
Novemberben az Interkulturális kommunikáció tárgyhoz kapcsolódva két, a vállalat nemzetközi kommunikációjával foglalkozó, szintén gyakorlatközpontú angol nyelvű előadást is hallhatnak az Apáczai kar hallgatói.