Lexus
Chica Kako 1989 óta dolgozik a Toyota kötelékében. Anyagfejlesztő mérnökként a járművek belterében, karosszériáján felhasznált anyagokkal, valamint zajcsillapító anyagokkal foglalkozott, valamint olyan feladatokat bíztak rá, mint a beltér párásodásának, a kellemetlen szagok képződésének felszámolása. Egyebek mellett újrahasznosítási tanulmányok és szabadalmak is fűződnek a nevéhez.
2001-ben ő volt a Toyota kutatás-fejlesztési részlegének első női munkatársa, akit a Toyota Motor Europe belgiumi műszaki központjába helyeztek át. Itt a beltér érzékelhető, tapintható minőségét javító fejlesztéseken dolgozott, az érzelmi alapú műszaki fejlesztés: a Kansei elveit hasznosítva.
Amikor 2004-ben visszatért Japánba, tapasztalataira és szakértelmére már a cégcsoport luxusmárkája, a Lexus tartott igényt. A márkatervezési részlegen, majd a terméktervezésen helyezkedett el; dolgozott az IS projekten, majd helyettes főmérnökként felügyelte a harmadik generációs RX szabadidőjármű fejlesztését. Szintén kulcsszerepet játszott a forradalmian újszerű Remote Touch vezérlőkoncepció kifejlesztésében.
2013-ban kinevezték a CT projekt főmérnökévé; ő volt a japán luxusmárka első vezető műszaki beosztású női dolgozója. Elődje a Lexus legképzettebb hibrid szaktekintélye, az RX 400h és az LS 600h modellekért is felelős Osamu Sadataka volt. A modell 2014-es frissítését már ő vezényelte, a vezetési élmény és a komfort jobb egyensúlyát tartva szem előtt. A szokatlanul széles körű, 94 elemből álló ráncfelvarrás során javította az általános, illetve kiemelten a CVT váltó működésével kapcsolatos zajkomfortot.
Chika Kako alelnök asszony 2018. január elsejétől tölti be az ügyvezető alelnöki posztot.