Can-Am

AMTS 2016 – újdonságok a Jet Power Hungary standján

2016.03.20.

A reneszánszukat élő jet-ski újdonságokról, és a közlekedésben az igényes szubkultúrát képviselő Can-Am termékekről beszélgettünk Bóday Pállal, a járművek hazai képviseletének kommunikációs igazgatójával.

A rajongók ledöbbennek a Sea Doo masinák elmúlt tíz éve során végbement változásain – kezdte mondandóját a hivatalos importőr és márkaszerviz kommunikációs vezetője. A korábban nagyfogyasztású, kétütemű motorokkal szerelt és nehezen kezelhető bálnaként ismert jet-skik manapság már csak négyütemű motorokkal, kaliforniában elfogadott emissziós- és zajkibocsátási normákkal kaphatók és legfőbb erényük a megbízhatóság és az elérhető ár. A csúcsmodellek 300 lóerősek, két, vagy három személyesek és akár motorcsónak besorolással is vizsgáztathatók. A kemény magnak szánt modellek nyergében garantált az élmény, amit már csak az üzemóránkénti 6 literes fogyasztással lehet méginkább vonzóvá tenni, tette hozzá a cég képviselője.

Bóday Pál, a Jet Power Hungary kommikációs igazgatója

A hobbi és versenycélokra is használt SPARK modellek célcsoportja nagyban eltér az előzőtől. Az édes és sós vízi igénybevételre is alkalmas, 90 lóerős, négyütemű ROTAX blokkokkal operáló vizi járművek színes és tuningolható mivoltuknak köszönhetően egyre népszerűbbek hazánkban is.

A csúcsmodell - 1630 köbcentis, 300 lóerős Rotax motorral

A játékos és színes SPARK - két, vagy három személyes, univerzális jet-ski

A motorozás teljesen más dimenziójának úttörőjeként is ismert Can-Am Spyderek kapcsán pedig megtudtuk, hogy a túra modellelk mellett tavaly óta cafe racer kivitel is szerepel a hazai képviselet repertoárjában. A márka híveinek első találkozójára idén júniusban kerül sor Ausztriában, ahol ezernél is több résztvevőre számítanak a szervezők.

Can-Am F3 S Spec - a háromkerekű café racer

A négykerekű Can-Am-ek iránt élénkülő keresletről kaptunk riportot a beszélgetés során, valamint arról a fájó részletről, hogy sajnos még mindig csak hobbi célra vásárolják az egyébként munkagépként is tökéletesen használható járműveket hazánkban. Bóday úr szerint komoly szemléletváltásra lenne szükség e téren, ahhoz, hogy a mezőgazdaságban, vagy akár a katasztrófavédelemben is elterjedjenek a közúton és terepen is legálisan (rendszámmal) használható járművek.

Outlander 1000 Limited - 89 lóerős, 976 ccm-es Rotax blokkal

Végül, de nem utolsó sorban a Jet Power Hungary új projektjéről, az Envirude dílerhálózat kiépítéséről beszélgettünk. A jelenleg főként kétszereplős piacra szeretne az importőr cég belépni a tengerentúlon már 100 éves múlttal rendelkező, népszerű csónakmotor márkával. A cégalapító Ole Envirude egyébként a csónakmotorok Henry Fordjaként ismert az USA-ban, ugyanis ő az első és egyetlen gyártó és fejlesztő, aki csakis vízi járművek motorizációjával foglalkozik megalakulása óta.

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.01.28
Komoly bírságra számíthat, aki elfeledkezik arról, hogy február 1-től kizárólag a 2025-re érvényes....
2025.01.27
Két újabb könyv jelent meg Horváth Edéről, a Rába Vagon és Gépgyár (MVG) hajdanvolt vezetőjéről,....
2025.01.27
A Toyota úttörő modellje, az 1997 óta világszerte 5 modellgeneráción át több mint 5,3 millió....
2025.01.27
Túlfutott a tilos jelzésen egy vonat hétfőn Fótnál, a vizsgálat ideje alatt egy szakaszon szünetel....
2025.01.27
Kétféle csoport alakult a CO2 kvóta vásárlás köré: az egyiket a Tesla, a másikat a Mercedes....
2025.01.27
Veszélyes vagy káros lehet ezeket a dolgokat a hidegben a kocsiban hagyni, Tóbiás és Balambér....
2025.01.27
Fény és árnyék: az ausztriai fuvarozó és szállítmányozó cégek teljesítményét nem lehet egyértelműen....
2025.01.27
Ünnepélyes keretek között aláírt együttműködési megállapodással indult hivatalosan útjára a Magyar....
2025.01.27
Története során először került fel a győri Széchenyi István Egyetem a Times Higher Education....
2025.01.27
Sébastien Ogier a saját rekordját döntötte meg azzal, hogy tizedszerre aratott győzelmet Monte-....