Citroën
Az Aircross a C4 Cactusszal elkezdett formanyelvet folytatja, de a méretei miatt egy kategóriával feljebb versenyezne, ha elkészülne belőle egyszer a szériaváltozat. Erre márpedig jó esély van, mert ugyanarra az EMP2 padlólemezre épül, amire a C4 Picasso és a Peugeot 308-as is. A pirosra fényezett SUV-tanulmány 4580 mm hosszú, 2100 mm széles, és 1800 mm magas, az óriási, kiszélesített kerékjárataiban 22 colos könnyűfém felniket találunk.
A Cactus levegős gumi oldalütközői helyett az Aircross oldalán méhsejt mintás alumínium ütközők vannak, melyeket gumival vontak be. A kocsi jellegzetes formai elemei közé tartoznak a csík alakú fényszórók, a fekete tetőoszlopok miatt lebegő hatású tető, a krómkeretes hátsó ablakok, és a különleges formájú, lyukas külső tükrök. Az ajtók egymással szemben nyílnak, a bejutást az is megkönnyíti, hogy nincs B-oszlop.
A jó oldaltartású sportülésekbe mikrofonokat és hangszórókat szereltek, hogy megkönnyítsék a kommunikációt, hagyományos műszerfal helyett két nagyfelbontású, 12 colos képernyőt alkalmaznak, melyek közül az egyik kivehető. Két webkamerát is beépítettek az utastér első, illetve hátsó részébe, amelyekkel videókat, fényképeket lehet készíteni az utazásról, és azokat azonnal fel lehet tenni a közösségi oldalakra.
Benzines hibrid hajtásláncot kapott az Aircross, az első kerekeket egy 218 lóerős 1,6-os benzines turbómotor, a hátsókat egy 95 lóerős villanymotor hajtja, a rendszer összteljesítménye 313 lóerő. A villanymotor önállóan s képes mozgatni a kocsit, a hatótávolság elektromos üzemben 50 kilométer, utána 3,5 órás töltés szükséges hagyományos konnektorból. Hibrid üzemben az Aircross 4,5 másodperc alatt gyorsul fel 100 km/h-ra, az átlagfogyasztása pedig mindössze 1,7 liter.