PSA
A korábban a Renault-t irányító új PSA-főnök, Carlos Tavares bejelentette a „Back in Race” névre keresztelt stratégiát, amellyel megpróbálják ismét nyereségessé tenni a francia autógyártót. A terv legfontosabb része, hogy 19 típusnak nem terveznek utódot, vagyis ezek a modellek megszűnnek az életciklusuk végén. Ez a lépes lehetővé teszi a cég számára, hogy csak a legtöbb profitot hozó szegmensekre és modellekre koncentrálhasson.
45-ről fog 26-ra csökkenni a típusok száma, ami Tavares szerint azért előnyös, mert így a cég kevesebb padlólemezt használhat, tehát egyszerűsödik majd a gyártás, és hatékonyabban lehet majd elkölteni a kutatás-fejlesztésre szánt pénzeket.
Tavares azt is elárulta, hogy a Citroënhez tartozó DS-t önálló luxusmárkává alakítják Európában is (Kínában már most is az). 2020-ig el kívánják érni, hogy a DS 200 ezer autót értékesítsen évente.
2020-ig megtripláznák a Kínában eladott gépkocsik számát a helyi gyártó, a Dongfeng segítségével és a DS márka terjeszkedésével. A DS márciusban kezdte el a DS5 LS szedán forgalmazását a kínai piacon, a szintén a kínai piacra szánt közepes méretű szabadidő-autót, a DS 6WR-t pedig a jövő heti Pekingi Autószalonon leplezik majd le.