Nagy öröm számomra, hogy ezúttal különösebb meglepetés és váratlan esemény nélkül kitöltötte a ciklusát nálam a frissített modell. A facelift előtti tréleren távozott, most csak dicsérni tudom az új változatot: élvezetes, takarékos, erős, okos.
Az e-autók értékesítése szempontjából Kína még nem játszott fontos szerepet a VW-ben. Az év első felében a csoportból csak jó 18 ezer e-autót adtak el ott. Herbert Diess vezérigazgató most ezen szeretne gyorsan változtatni. Az év végéig az ID-modellek értékesítése várhatóan 100 000-re nő – írja...
Nagyon vártam már a Volkswagen megmentőjét, következő legendáját. Több alkalommal is vezethettem, összesen több mint 1500 kilométeren át használtam, őszben, télben, autópályán, országúton és városban. A mai villanyautós kínálatból az ID.3 a kedvencem, mert nagyon jó vezetni, emberre szabott,...