Az elképesztő formájú GR GT3 Concept később a nemzetközi GT-versenysorozatokban tűnhet fel.
A TOYOTA GAZOO Racing szeretné megtartani 100 százalékos Hypercar mérlegét a 2021-es FIA Hosszútávú Világbajnokság (WEC) következő versenyén. A sorozat közel 30 év kihagyás után idén először tér vissza Olaszországba a Monza 6 órás futamra. Az új GR010 HYBRID Hypercar eddig mindkét versenyét...
A Toyota befejezi a közkedvelt és elérhető árú GT 86 gyártását, ám a GR Suprát és a GR Yarist is jegyző TOYOTA GAZOO Racing az elődmodellhez hasonlóan a piaci versenytárs Subaruval közös fejlesztés eredményeképp bemutatja az utódmodellt, a vadonatúj GR 86-ost.
A japán márka motorsport tevékenységét összefogó Toyota GAZOO Racing küldetése, hogy a világ legkeményebb versenysorozataiban helytállva segítse a világ legnagyobb autógyártójának fejlesztéseit. Idén is mindent beleadnak.
A gyártó célja, hogy további motorsport sikereket érjen el, és még jobb teljesítményautókat fejleszthessen.
Hivatalosan is megerősítették, hogy 2021. január 11-én rántják le a leplet az új Le Mans-i versenyautóról, a GR Super Sport Hypercarról.
Az idei lesz a negyedik olyan alkalom a 24 órás Le Mans 97 éves történetében, amikor nem júniusban rendezik meg a futamot.
Már 2022-re elkészülhet a szériamodell abból a Toyota versenyautóból, amely az idei Le Mans-i 24 órás versenyen mutatkozik be. A sportkocsi bizonyos értelemben a korlátozott példányszámban gyártott LFA filozófiáját emeli majd még magasabb szintre, ám hibrid versenytechnológiát vonultat fel, és a...
A Toyota Motorsport GmbH (TMG) a jövőben új név alatt, Toyota Gazoo Racing Europe GmbH (TGR-E) néven folytatja tevékenységét. A mintegy 300 főt foglalkoztató TGR-E központja továbbra is a németországi Köln lesz.
A Toyota csapata készen áll megvédeni FIA Hosszútávú Világbajnoki címét most hétvégén, amikor a hatórás Lone Star Le Mans futammal újraindul a 2019-2020. évi idény Austinban.