Nagyot jól sikerült a Toyota ötödik generációs hibrid hajtáslánca. A Corolla Cross legerősebb, legnehezebb változata is megelégszik 4,6 liter benzinnel 100 kilométerenként. Miért kéne villanyautóra cserélni? De még a konnektoros hibrid is értelmetlen...
Két új SUV-modelljével újabb lépést tesz a Toyota a villamosítás felé, az egyik ötödik generációs hibrid, a másik a márka első akkus-elektromos modellekhez fejlesztett padlólemezére épül. Mégis kérdőjeleket ébreszt, hogy valóban tíz-húszmilliós „népautók” lennének a fenntarthatóság...
Tavaly nyáron thaiföldi, belpiacos modellként jelent meg, és nem tűnt többnek kuriózumnál. Mostantól azonban Japánban is kapható, és ezzel rögtön az érdeklődés középpontjába ugrott a Corolla Cross, a Toyota egyedi karakterű kompakt szabadidőjárműve.