Ma már egy sor biztonsági rendszer alapból is jár az új autókhoz. Látszólag ezek funkciója hasonló, azonban a működésük nem mindig ugyanolyan hatékony.
Gyakran nehéz megkülönböztetni a valódi önvezető technológiát a kevésbé fejlett sofőrsegédektől, pusztán a leírásuk alapján. Még a magyar szótár sem elég kiterjedt ilyen szempontból, de ez hamarosan változhat.
Most már nem kell sokat várnia azoknak, akik nagyon hiányolták a félönvezetést a Lexus modelljeiből, ugyanis még idén debütálhat első Level 2-es önvezető rendszerük egy szériagyártott modellben.
Egy friss kutatásban arra keresték a választ, hogy vajon valóban használják-e modern vezetéstámogató rendszereket az újautó tulajdonosok vagy éppen zavarja őket.
Jelenleg még néhány modellen feláras, de pár éven belül alapvető felszereltség lehet minden Hyundai modellben a hátsó üléseken utazókra figyelmeztető, ami ránk szól, ha valakit ott hagynánk a nagy nyári melegben.
Millió és egy dolog befolyásolja autónk mozgását, a Continental új rendszere pedig arról gondoskodna, hogy mindig az adott körülményeknek megfelelő tempót válasszuk.
Titokzatos sofőrfigyelő kamerát mutatott be a Volvo, aminek egyelőre nem teljesen tiszta a képessége. Sokan a kémkedést látják a dolog mögött, de a svéd márkát inkább a bizonságáról ismerjük.