Július 6. óta kötelező az intelligens sebesség asszisztens (ISA) és az elektronikus adatrögzítők (EDR) alkalmazása az Európában gyártott járművekben.
Vajon beváltja-e az Intelligens Sebesség Asszisztens (ISA) a hozzá fűzött reményeket?
Az új Európai Uniós jogszabály javítani fogja a sebességkorlátozásra vonatkozó digitális információk elérhetőségét.
Az Egészségügyi Világszervezet (WHO) a gépjárművek utóbbi időben rohamosan fejlődő biztonsági berendezéseiben látja a közlekedésbiztonság fejlesztésének lehetőségét.
Az Európai Közlekedésbiztonsági Tanács (ETSC) nem tétlenkedik ősszel sem. A szervezet több rendezvényt szervez szeptemberben és októberben, melyek az aktuális közlekedésbiztonsági témák köré épülnek.
Autópálya balesetek ezreit lehetne elkerülni a járműipar innovatív megoldásainak szélesebb körű alkalmazásával, valamint az Európai Unió infrastruktúrát érintő szabályozásainak kiterjesztésével – olvasható az igencsak biztató megállapítás az ETSC (European Transport Safety Council) legfrissebb...