Katalógusok, magazinok, autószalonok és kereskedések. Dolgok, amiknek leáldozóban van az internet miatt.
Öt év alatt negyedszer bizonyult a Google kedvenc autógyártójának a Toyota, ráadásul tavaly minden korábbinál sokkal több országban volt ez a leggyakrabban keresett márka.
A Toyota jövőtechnológiákért felelős részlege, a Woven Capital befektet a Ridecellbe, hogy felgyorsítsa az IoT (a ’Dolgok Internete’, azaz az egymással a felhőn keresztül kommunikáló eszközök) alapú automatizálást a mobilitási és flottás üzletágakban.
Alapvetően autókozmetikumokkal foglalkozik az Auto Finesse csapata, azonban most a Redditen kutakodtak kicsit a legfelkapottabb autók után.
Az ingyenesen letölthető e-kárbejelentő alkalmazást a 2019. januári megjelenése óta több mint 220 ezren töltötték le - mondta a Magyar Biztosítók Szövetségének (Mabisz) kommunikációs vezetője vasárnap az M1 aktuális csatornán.
A Vodafone, amely 81 millió IoT kapcsolatával vezető szerepet tölt be a Dolgok internete terén, együtt dolgoznak a Continentallal, és számos autómárkával, köztük az Audival és a Lamborghinivel is. De ott vannak a logisztikában és a tömegközlekedésben is.
Új gépjárművédelmi technológiai megoldást dolgozott ki az Antenna Hungária Zrt. és a P.T.B. Pajzs Kft. az autólopások visszaszorítására, a nem blokkolható rendszer a dolgok internete hálózatát (IoT) használva egyszerre több titkosítási kulcsot alkalmaz - jelentették be a fejlesztő cégek...
- Több mint félmillió menetjegy kelt el júniustól novemberig a jegyvásárlási funkcióval is kibővített Vonatinfó mobilalkalmazáson keresztül - közölte a MÁV szerdán az MTI-vel.
Zubcsics Kata, az Initiative Media Account menedzsere olyan média információkról beszélt, amelyek hasznosak egy vállalkozás mindennapjaira nézve. Külön kitérőt tett az autóipar és a gumiabroncs ágazat irányába.
Ha a hegy nem megy Mohamedhez, Mohamed megy a hegyhez – gondolta a Toyota, és négy New York-i állami parkot szerelt fel vezeték nélküli internet-hozzáféréssel.