A csehszlovák, cseh államfők 1926-óta használnak hazai gyártású autókat, elsőként Škodák viselték a P-1es rendszámot.
Egy mesebeli királyfi sem tudja előre, hogy melyik alvó márkát érdemes feltámasztani, és melyiket nem? Így vannak ezzel az autógyártók is, de a sok legendás bukás ellenére is újra próbálkozik a Delage és a Hispano.
Magabiztos nyilatkozatok és látványos modellek után maratoni per a Hispano Suiza név birtoklásáért, közben tesztelik a legújabb hipersportkocsit.
A XX. század elején az autóipar fejlettsége miatt, a két világháború között pedig a kedvező kereskedelmi egyezmények miatt a második világháború előtt több tucat különböző francia autómárka megfordult hosszabb-rövidebb ideig Magyarországon.
Európa még alig ocsúdott fel az első világháború okozta sokkból, amikor 1919. október 9-én megnyitotta kapuit a Párizsi Autókiállítás. Idén sokszor lehetett olvasni a rendezvényről, hiszen itt mutatkozott be az első Citroën. Ám nem szabad megfeledkezni egy másik különlegességről, a Hispano-Suiza...
A múlt század harmincas éveiben uralkodó történelmi márka, a Hispano Suiza azt tervezi, hogy egy elektromos szuperkocsival tér vissza a motorizáció világába - írja a legolvasottabb spanyol napilap, a madridi El País autós melléklete.