Októberben is folytatódik a visszaesés az olasz autópiacon. Már csak két hónap van hátra a 2024-ből, és külső ösztönzők nélkül aligha tér magához a piac az év végéig.
A cég a globális problémák, a kínai riválisok előretörése és a piaci kereslet visszaesésével indokolta a döntést.
A HangZóna mai vendége Tóth András. A témák: kocka-Panda, és Matchboxok.
Használtautó tesztünk közelgő főszereplője egy Fiat Panda lesz, ez adta az ötletet a mai cikkemhez, ami egy hatalmas homlokon csapás is egyben, hiszen a 2004-es év autója idén húsz éves lett. Milyen autók feszítettek a szalonokban két évtizeddel ezelőtt? Mire vágytunk akkor? Jöjjön néhány modell...
Sok minden kell a sikerhez a gépjárműiparban legyen szó akár autóról, motorról, vagy munkagépekről. Jó termék, jó ár, jó kereskedő hálózat, végül de néha legelső sorban egy jó név.
Noha a többi márka még nem közölte a pontos számait, de úgy tűnik, hogy 2023 első felében több autót adott el a Fiat, mint a csoport bármelyik másik márkája.
Mindezt azért tartja fontosnak az olasz gyártó, mert szeretné megtartani tömegmodell vásárlóit, akiket súlyosan érintett az infláció az utóbbi időkben.
Dokumentumfilmben mutatja be a Fiat a szicíliai Pantelleria szigetét, ahol több Fiat Panda található, mint amennyien lakják a szigetet.
Az autóipar már számtalanszor bebizonyította, hogy néha meglepően apró dolgokon múlik a bukás vagy a siker. Íme egy különösen aranyos sztori Norvégiából.