„Jó mérnököt nevelni csak úgy lehet, ha folyamatosan kihívások elé állítjuk, amelyekkel meg kell küzdenie” – nyilatkozta dr. Hanula Barna, a győri Széchenyi István Egyetem Audi Hungaria Járműmérnöki Karának dékánja, aki nemrégiben a Magyar Érdemrend tisztikeresztje polgári tagozata...
A belsőégésű motorok fejlesztése területén végzett, nemzetközi és hazai szinten egyaránt kiemelkedő szakmai, illetve oktatói tevékenysége, valamint bejegyzett szabadalmai elismeréseként dr. Hanula Barna Gábor gépészmérnök, a Széchenyi István Egyetem Audi Hungaria Járműmérnöki...
Nemzetközi példákat és saját tehetséggondozási tapasztalataikat felhasználva paradigmaváltó módszert dolgozott ki a mérnökképzés modernizálására a győri Széchenyi István Egyetem csapatával dr. Hanula Barna, az Audi Hungaria Járműmérnöki Kar dékánja. A neves kutató-motorfejlesztő elárulta...
Egy elektromos autó átlagosan kilométerenként 70 grammnyi szén-dioxidot termel, csak nem közvetlenül, hanem az áramot előállító erőművön keresztül - mondta Hanula Barna, a Széchenyi István Egyetem dékánja szerda reggel az M1 aktuális csatornán.
Mit tud kezdeni az európai autóipar azzal az ellenérzéssel, amely klasszikus –belsőégésű –motorokkal szemben kialakult? Valóban az elektromos autózás jelenti-e az ágazat jövéjét vagy még fejlesztési lehetőség a benzin és dízelmetorokban? Erről rendezett fél órás beszélgetést a Kossuth Rádió...
Egy mindenki számára üzenetet hordozó esemény veszi kezdetét március 24-én, 13 órakor a Hungexpo G-pavilonjában. A „Magyarok a világ járműgyártásában” tematikus kiállítás élő showjának 90 perces fináléjában színpadra lépnek azok a tervezők és mérnökök, akik valóban eljutottak a világ tetejére. A...