A Peugeot szótár lényeges fejezete három szóból áll: vonzerő, érzelem, kiválóság.
A Peugeot merészen elegáns négykerekűeket produkál, a nemzetközi porondon magasan jegyzik gyártmányait, itthon is sokan lelkesednek érte, ám ennek ellenére a hazai eladási tabellákon rendre a német márkák mögött végez. Bálint Zsófia, a magyarországi Peugeot vezetője többi között e kérdésre is...
Bálint Zsófia a 90-es évektől kezdve szinte végig a Peugeot Hungária alkalmazásában állt, kezdetben a PR és marketing, később ez utóbbi részleget vezette. Ma viszont már márkaigazgatóként dolgozik, ami azt jelenti, hogy Magyarországon a Peugeot márka építéséért, marketing stratégiájának,...
Bálint Zsófia a 90-es évektől kezdve szinte végig a Peugeot Hungária alkalmazásában állt, kezdetben a PR és marketing, később ez utóbbi részleget vezette. Ma viszont már márkaigazgatóként dolgozik, ami azt jelenti, hogy Magyarországon a Peugeot márka építéséért, marketing stratégiájának,...