Egykor népbetegség, vagy inkább autókórság volt, ma már ritkábban fordul elő.
Tankforduló, sportautós száguldás, terepezés, de hogyan?
Merész jósolni, pláne az autók világában, de több cég is megteszi, lássuk, mi lett a kamionos álmokból!
Ki emlékszik már arra, hogy a McLarent meg akarta venni az Apple, pedig voltak ennél színesebb ötletek is.
Korábbi cikkemben már említettem, hogy aki otthon, maga végzi a szezononkénti átgumizást, jó, ha időt szán arra, hogy legalább évente egyszer a tavaszi váltásnál levegye a kerékdobokat, és mögé nézzen, mit hagyott maga mögött a téli szezon. Mi lesz, ha valaki nem foglalkozik ezzel, egy eleve...
Apró szerkezet, egyre okosabb, és már büntet is, ha megérdemled.
Nincs új a nap alatt: vízbefecskendezéssel már évszázada is kísérleteztek a járműgyártók. És mire jutottak?
A XXI. század autója becslések szerint mintegy százezer találmányból állt össze. Az autó a használati tárgyaink, eszközeink között a legbonyolultabb szerkezet. A régi megoldások jó részét elsöpörte a dinamikus technikai fejlődés és hiába keressük a mai járművekben. A teljesség igénye nélkül...
Napjaink formula autóit is megszégyeníti az 1972-es Masearati.
A Lotus legenda Colin Chapman a tömegcsökkentésre szavazott, de jó néhány konstruktőr inkább nagyobb lökettérfogattal és több hengerrel növelte a teljesítményt, de volt, aki két motort épített az autóba.