Mindig is voltak olyan autókereskedések, amelyek több márka autóit is forgalmazták. Magyarországon sem ritka az ilyen, és ahogy máshol, a legtöbb esetben nálunk is egy „családba” tartozó márkákat árulnak egy kereskedésben. Így nem ritka, hogy a Renault modellek mellett találunk Daciakat, a BMW-k...
Egyre több autógyártó áll át a hagyományos kereskedői működésről az ügynöki modellre. De mi is ez, kik használják már és miért?
Novemberben 1057, idén összesen 10792 db új Ford talált gazdára a magyarországi személyautó- és haszongépjármű piacon, amelynek révén a márka 12%-os piaci részesedéssel továbbra is vezeti az idei értékesítési statisztikákat.
Budapesten az 1930-as években a Liszt Ferenc tér-Jókai tér és Jókai utca környékét egyszerűen Csaló köznek hívták a rengeteg kétes autó- és autó-alkatrészkereskedő cég miatt. Egy rövid összefoglalás arról, honnan indult a hazai autókereskedelem