Az e-mobilitás, az autonóm vezetés, a szoftverek és a szolgáltatások fő területei alkotják majd az autóipar jövőjét – ez biztosnak tűnik. De mikor keresnek vele pénzt a szolgáltatók?
Nem szimplán csak kevesebbet fogyasztanak az autók
Amint azt korábbi híradásokból tudni lehetett, a General Motors megválik veszteséges piacaitól, és ezzel párhuzamosan több millió dollárt szán fejlesztésekre más területeken.
Változnak az elektronikus közútiáruforgalom-ellenőrző rendszer (ekáer) szabályai hétfőtől: amennyiben a szállítóeszköz és a rakomány súlya meghaladja a 3,5 tonnát, ekáer-számot kell kérni, valamint a hatósági zárak eltávolítása esetén bírságot szabhat ki a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV).
Október végéig elkészülnek az új gyorsforgalmi útkategória bevezetésének jogszabályi és műszaki szabályozási feltételei, a javaslatot a kormány az októberi első ülésén megtárgyalta és elfogadta - közölte a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium (NFM) szerdán.
Valóban ilyen lesz a szendvicsem? A hirdetés és a jármű sokszor két külön fogalom.
A European New Car Assessment Programme (Euro NCAP) az Európában forgalmazott autók biztonságával foglalkozó szervezet, amit 1997-ben alapítottak, hátterében jelenleg hét európai kormány és az Európai Bizottság áll.
A csillagos márka név utáni típusmegjelölést hordozó rövidítések egyszerűsítését tervezik Stuttgartban 2015-től. Egyszerűbb, vagy bonyolultabb lesz-e? Nem tudjuk, azonban egy 2011-es próbálkozást már elvetettek.
Mit tud egy mai autó, amit 20 évvel ezelőtt nem tudott? Hogy néz ki „ugyanaz a modell” 20 évvel később? Merre tart járműgyártás? Ezekre a kérdésekre keressük a választ.
Módosultak a vállalkozók járulékfizetési kötelezettségére vonatkozó egyes szabályok július 1-jével - hívja fel a figyelmet az adóhatóság hétfőn.