autóipar

Mercedes, Audi: a futball, mint marketing

2013.09.03.

A szeptember 6.-i, Németország-Ausztria világbajnoki selejtező előtt Münchenben a Mercedes szervezésében gyermekek találkozhattak a Nationalelf tagjaival, s faggathatták őket. A futball ma már a marketing része, a Mercedesnél éppúgy, mint a másik nagy prémiumgyártónál, az Audinál.

Marco Reus, Max Kruse und René Adler a szeptember 6.-i, Németország-Ausztria világbajnoki selejtező előtt Münchenben találkozott ötven kiválasztott, 6-14 év közötti gyermekkel. A Daimler rendezvényének címe „Kids ask Pros“ volt – közölte a Daimler sajtóosztálya honlapján.

Adler, Reus és Kruse a sajtótájékoztatón.

Fotó: Daimler

A Daimler és a Német Labdarúgó Szövetség kapcsolata több mint negyven évre nyúlik vissza, a Nationalelf fő szponzora a Mercedes 1990 óta. A szerződést 2018-ig meghosszabbították.

A müncheni rendezvényt a Daimler és a Német Labdarúgó Szövetség első alkalommal szervezte meg, ötven gyermek faggathatta a válogatott futballistákat. Milyen zselét használnak? Hányszor edzenek egy héten? Vannak-e babonáik? Záporoztak a gyermekek kérdései a Mercedes rendezvényén.

Fotó: Daimler

Nem csak a Daimler, hanem az Audi és a Volkswagen életében is kiemelt szerepet játszik a futball. Előbbi a Bayern München futballcsapatát működtető AG 9,9 százalékos tulajdonosa, utóbbi a Wolfsburg fő szponzora. Az Audi emellett olyan csapatok mobilitáspartnere, mint a Real Madrid, a Manchester United vagy éppen az AC Milan.

Gardiola Audi S8-as szolgálati Autójával Rupert Stadlerrel, az Audi AG igazgatóságának elnökével.

 

 

Az oldal fő támogatója