elektromos autó
A tömegcsökkentés jegyében, de az erős szerkezetet megtartva az alsó és fedő szendvics szerkezetre karbont tartalmazó réteget helyeznek. Amellett, hogy az akkuház merevsége jelentősen javul, a hővezetőképesség 200-szor kisebb, megóvva a cellákat a külső hőmérsékleti behatásoktól. A kompozit burkolat a gáz- és folyadékszivárgás ellen is hatékonyan véd, megelőzve a nemkívánatos korróziót.
A Nio cserélő állomásain 3 perc alatt be is készítik az új akkumulátort – a gyorstöltők elérhetőségét, illetve az akkuk élettartamára nézve egészségtelen töltési körülményeket kínai gyártó szemlélete alapján kizárva. Korábbi cikkünk még részletesebben tárgyalja a hasonló megoldást, előrevetítve a jövőt, amikor a hideg időjárás kisebb hátrányt jelent majd az elektromos autók hatótávjára nézve.