Olaszország
Miután idén augusztusban egyszer már megízlelte a nagyvárosi forgatagok hamisítatlan hangulatát, a bajor prémiumgyártó hamarosan érkező legkisebb terepkupéja szeptember 20 – 25. között ezúttal a milánói Divathét alkalmából gurult ki leendő célközönsége elé. Sportosan divatos vonalait a nóvum ismét látványosan álcázó terepmintázat mögé bújtatta: az élénk sárga, szürke és fekete árnyalatok keveredése az új Sports Activity Coupé sokoldalúságát és egyediségét tükrözi, a szokatlan köntös alapját pedig a BMW Group által már számtalanszor alkalmazott digitális mintázat adta, a vállalatcsoport innovációs erősségét és jövőbeli irányvonalát hangsúlyozva.
Nem meglepő tehát, hogy Milánó bármely előkelő és nevezetes pontján tűnt fel, az új BMW X2 azonnal a figyelem középpontjába került. A nagyvárosi felfedezőút alkalmával mindenkit, akivel találkozott, magával ragadt a rejtélyes újdonság extravagáns stílusa, modern öltözködése és sportos kisugárzása – nagyszerű benyomást keltve az igényes megjelenésre adó, aktív életmódot folytató fiatalok körében.