kampány

"Soha nem lesz második"!

2016.09.10.

A Nissan Europe a mai napon mutatta be vezető modellje, a Qashqai crossover legújabb, nagyszabású reklámkampányát, melynek fő üzenete, hogy a Nissan elsőségét hangsúlyozza ebben a szegmensben.

A Nissan United struktúra keretein belül a TBWA & Digitas LBI ügynökség által készített reklámfilmben a hétköznapi életet élő főszereplő egyre kényszeresebben figyel egy jelenlétével lassan az egész életére rátelepedő fehér Qashqai-t, azt üzenve ezzel a nézőknek, hogy a Qashqai jelenti a legjobb választást. A reklámfilm záróképén egy különleges, N-Vision kivitelű Qashqai látható, melyet a Qashqai-t egy lépéssel versenytársai elé helyező 360 fokos parkolókamera-rendszerrel is felszereltek.

A Royal Blood brit indie rock együttes zenéjét használó reklámfilm egyben egy merész, új látványvilágot, életérzést és hangnemet is közvetít. A játékosan provokatív hangvétel előrelépést jelent a Nissan korábbi, az érzelmi megközelítés helyett inkább a funkcionalitásra összpontosító hirdetéseihez képest.

A reklámfilm záró mondata – „ha megelégszik a második legjobbal, kételyei is megmaradnak” – szintén azt húzza alá, hogy a Qashqai az eredeti, etalonnak számító autó a kategóriájában, megerősítve ezzel a jövőbeni vásárlókat abban, hogy a lehető legjobb döntést hozzák.

 A Qashqai „Never Second Best” („Sohasem lesz második”) mottójú reklámkoncepciója része annak az átfogó online és offline kampánystratégiának, melyet digitális, közösségi médiára épülő, kiskereskedelmi és ügyfélkapcsolati hirdetési csatornákon keresztül valósítanak meg.

 

 

 

Az oldal fő támogatója