járműgyártás
Értékes ismeretek közvetítése más termelési helyszínekre, a rendelkezésre álló tudás és a tapasztalatok megosztása, illetve folyamatos bővítése – ez szolgált Prof. Dr. Hubert Waltl, az AUDI AG igazgatótanácsának a termelés területéért felelős tagja szerint a személycserék okául. „Csakis látókörünk állandó bővítésével és közvetlen környezetünkön túl is tekintve őrizhetjük meg rugalmasságunkat és oldhatunk meg nagy feladatokat” – vélte Waltl.
Köszönetét fejezte ki Peter Kösslernek az Audi ingolstadti gyárában végzett sokévi elkötelezett munkájáért, amellyel tekintélyes részt vállalt e termelési helyszín sikeres fejlesztésében. „Született ingolstadtiként Peter Kössler mindvégig szívvel-lélekkel dolgozott a székhelyünkön működő gyárért. Az ő ideje alatt vált az ingolstadti üzem az Audi Konszern technikai irányítóközpontjává, egyben Európa második legnagyobb autógyárává, miközben a márka modelljeinek sokasága mellett olyan újabb és újabb egységekkel egészült ki, mint Münchsmünster és Audi Neuburg üzemei, illetve a tervezett IN-Campus.” Mint elhangzott, Kössler mindemellett a termelési helyszín és az infrastruktúra kapcsolatának kezdeményezőjeként is komoly érdemeket szerzett, valamint azóta működnek együtt még szorosabban Ingolstadt város és az Audi szakemberei a helyi infrastruktúrafejlesztés, illetve közlekedésszervezés területein.
Waltl egyidejűleg a gyár új igazgatóját is köszöntötte Ingolstadtban: „Fred Schulze, akárcsak Peter Kössler, immár több mint húsz esztendeje dolgozik a Volkswagen Csoportért. Neckarsulmban betöltött korábbi – elsősorban gyárigazgatói – pozíciói során óriási tudásra és tapasztalatra tett szert az Audi gyártástechnológiái terén. Schulze közel négyéves igazgatói működése alatt biztosította Neckarsulm a legkomplexebb modellválasztékkal rendelkező termelési helyszínként pozícióját az Audi hálózatában.” Mint kiemelte, Schulze új logisztikai területek nyitásával és az Audi R8 típusnak a Böllinger Höfe területén működő manufakturális gyártóüzemével is komoly sikereket ért el.
Fred Schulze az ingolstadti gyár új vezetője
Fred Schulze 1967-ben, Gardelegenben (Szászország-Anhalt) született, végzettsége szerint gyártástechnológus és hegesztési szakmérnök. Szakmai pályafutása 1993-ban az AUDI AG neckarsulmi gyárában indult. Okleveles mérnökként 1994-től az Audi A8 karosszériaüzemének minőségbiztosítását vezette, 1998-tól pedig az A2 karosszériagyártásának felelőseként dolgozott, amíg 2004-ben a Volkswagenhez nem került. Először a Microbus projektvezetőjeként tevékenykedett, majd 2006-ban átvette a Volkswagen busz és a Porsche Panamera karosszériagyártásának vezetését. 2010-ben Fred Schulze már a Volkswagen emdeni gyárának termelésvezetője volt, és 2012-től áll az Audi székhelyén, Neckarsulmban működő gyár élén.
Peter Kössler Ingolstadtból érkezett Győrbe
Peter Kössler 1959-ben, Ingolstadtban született, és finommechanikai, valamint energetikai villamos szakemberként végzett. Pályafutását 1986-ban, az Audi ingolstadti gyárában kezdte, ahol a termelés- és gyártástervezésben betöltött több csoport- és projektvezetői pozíciót követően 1997-től a részegységek/szerkezettervezés területéért felelt. 2002-ben az ingolstadti présüzem vezetőjévé lépett elő, majd a világ összes Audi-présüzemének egybeszervezésével két évre rá e szakterület globális vezetőjévé vált. 2007 óta áll az ingolstadti gyár élén, 2009-től pedig az AUDI AG felügyelő bizottságának is tagja.