WEC
A Silverstone-ban is győztes Audi egység idén eddig 100 százalékos teljesítményt nyújt, mivel az év második versenyét, a Spá-i 6 órást is megnyerték. A Le Mans-i aero-csomaggal ellátott R 18 Quattro mindössze 13 másodperccel verte meg a Porsche 919-essel versenyző Lieb/Dumas/Jani triót.
Egy etapon a Porsche volt gyorsabb a két autó közül, de amikor két etapon kellett használni egyetlen szett gumit, akkor már az Audi került előnybe, mivel jobban vigyázott az abroncsokra. Lotterer a 4. óra elején vette át a vezetést a Porschétől, amikor két etapra hagyta fönt a gumiszettjét. Később a Porsche is két etapos gumihasználattal próbálkozott, vissza vis vették a vezetést ideiglenesen, de Treluyer a Fagnes kanyarban külső íven a pályán is megelőzte a 919-est. Jani az utolsó órban még egyszer visszavette a vezetést, de a bokszkiállások utolsó köre után ismét az Audi állt az élen. Treluyer ekkor a harmadik, rövid etapot is a használt gumikkal kezdte meg, de már nem volt sok kör hátra, ezért gond nélkül elért a kockás zászlóig.
A pole pozícióból rajtolt másik Porsche egység (Hartley/Bernhard/Webber) egy kör hátrányban a harmadik helyen ért célba, a hátrányukat egy stop and go büntetés és a meghibásodó lengéscsillapítók okozták. A negyedik helyen ért be a másik, nagy leszorítóerőre állított Audi, a Bonanomi/Rast/Albuquerque egység, akiket az lassított le, hogy a verseny felénél kiesett a baloldali ablak a kocsiból. A legjobb Toyota az ötödik helyen végzett, Alex Wurz, Stephane Sarrazin és Mike Conway ült a volánnál. Tiszta versenyt futottak, de a tempójuk nem volt meg az Audik és a Porschék üldözéséhez.