Audi Hungaria Motor Kft.

Turisztikai célpont lett az Audi gyára Győrben

2015.04.24.

Megduplázta a látogatói központ épületének nagyságát a győri Audi Hungaria Motor Kft., amely évente 18 ezer látogatót fogad. Az ünnepélyes átadáson Thomas Faustmann, az ügyvezetés elnöke úgy fogalmazott, Győr városmarketingjének szerves része az Audi.

Három prezentációs terem, shop, kávézósarok várja a látogatókat keddtől a győri Audiban. A bővítésre azért volt szükség, mert folyamatosan növekszik az Audit felkereső látogatók száma. A gyár népszerűségére jellemző, hogy aki most akar interneten helyet foglalni, július előtt nem kap időpontot, mert minden intervallum foglalt.

Knáb Erzsébet személyügyekért felelős ügyvezető igazgató és Thomas Faustmann, az ügyvezetés elnöke az első látogatókkal a felújított és kibővített központban.

A látogatói központ 2010-ben nyílt meg, azóta 58 ezer vendéged fogadtak. Naponta öt vezetést tudnak beiktatni, magyarul, németül vagy angolul. A hosszabb gyárlátogatás két órás, a rövidebb másfél órás. Magyarországon kívül szinte az egész világból érkeznek csoportok, a diákoktól a nyugdíjasokig minden réteg megtalálható. Gondoltak a mozgássérültekre is, akadálymentes útvonalon járhatják be a gyárat.

Nyugodtan kijelenthető, Győr látványosságai között az Audi is fontos helyen szerepel. Nem véletlenül fogalmazott úgy Thomas Faustmann, az ügyvezetés elnöke, hogy a gyár a városmarketin g szerves része. 

A motorgyártáson és a járműgyártáson végigvezető klasszikus gyárlátogatások mellett a látogatók sokrétű témavezetéseken vehetnek részt, mint például „Logisztika az Audi Hungariánál“, „Képzés testközelből“ vagy „Környezet- és természetvédelem - mindkettő alapvető vállalati érdek“. Évről évre egyre több látogatót vonz a vállalat Győrbe kül- és belföldről egyaránt. 

 

Az oldal fő támogatója