Audi
Aki állt már sorban hosszú percekig a postán egy csomagért, annak valódi megváltás lehet a három cég új szolgáltatása, feltéve, ha beleegyezik abba, hogy egy idegen felnyissa az autójának a csomagtartóját. Az Audi szerdán jelentette be, hogy összefogott a DHL csomagküldő szolgálattal és az Amazon internetes kereskedő céggel azért, hogy az ügyfelei kényelmesebben kapják meg a rendelt csomagjaikat.
A májusban, egyelőre csak Münchenben induló próbajellegű szolgáltatás lényege, hogy a DHL munkatársai közvetlenül a tulajdonos Audijának csomagtartójába helyezik el a leszállított csomagot. Ez úgy lehetséges, hogy a DHL embere megkapja az Audi Connect rendszeren keresztül az adott autó GPS koordinátáját, és egy ideiglenes kódot, amellyel ki tudja nyitni a csomagtartót. Ez a kód csak egyetlen nyitást tesz lehetővé, mert a csomagtérajtó lecsukódása után azonnal érvénytelenné válik.
„Az Audi Connect új szolgáltatása időt spórol meg az ügyfeleknek amellett, hogy kényelmes és rugalmas megoldást kínál – ezek pedig olyan előnyök, melyek kiemelten fontosak egy prémiummárka ügyfelei számára” – nyilatkozta Luca de Meo, az Audi értékesítési igazgatója.
Az Audi később a postai úton történő levél- és csomagkézbesítésre is kiterjesztené az új szolgáltatást.