LeMans
Az Audi Motorsport lerántotta a leplet a Hosszútávú-világbajnokságon (WEC) idei szezonjára készített új R18 TDI e-tron quattróról. A kocsi monocoque váza az elődből lett átvéve, azonban a rajta lévő szénszálas karosszériaelemek egytől egyik újak, az alapos áttervezéssel a légellenállás csökkentése és a leszorítóerő növelése volt a mérnökök célja.
A szintén áttervezett fényszórók a tavalyihoz hasonlóan a Mátrix-LED technológiát kombinálják a lézeres távolsági fénnyel, ami kiemelkedően jó látótávolságot biztosít majd éjszaka a pilótáknak. A futómű továbbfejlesztéséhez a gumiszállító, vagyis a Michelin segítségét is igénybe vették, itt a tapadás növelése mellett azon volt a hangsúly, hogy a kocsi kevésbé koptassa az abroncsokat.
A mérnökök megduplázták a Le Mans-ban egy kör alatt visszanyerhető energia nagyságát (2- helyett 4 megajoule), a lendkerekes energiatároló rendszer pedig 17 százalékkal több energiát képes már raktározni. A 272 lóerősre növelt teljesítményű villanymotor továbbra is az első kerekeket hajtja, a 4,0 literes, 558 lóerős V6-os dízelmotor pedig a hátsókat. A 870 kilogrammos versenyautó 2,5 százalékkal kevesebb gázolajat fogyaszt, mint a tavalyi modell.