NNG

Az NNG navigálja az új Fordokat Közép-Amerikától Indiáig

2016.11.07.

A vezető navigációs és infotainment rendszereket gyártó NNG sikeres projektet tudhat maga mögött a világ egyik legnagyobb autógyártójával, a Ford Motor Company-vel. A világ 7 nagy régiójában kapható modellekhez a hazai székhelyű cég fejlesztette a navigációt.

Az együttműködés végeredménye egy kiváló minőségű és megbízható, teljesen a Ford igényeire szabott navigációs rendszer. Az elkészült megoldást hét régió, több mint ötven országában alkalmazza majd a Ford. Ez jól tükrözi az NNG globális autóipari szakértelmét; hiszen Közép Amerikától Indián, Sri Lankán, a Karib-szigeteken, Izraelen, Afrikán és a Közel-Keleten át, egészen Délkelet Ázsiáig a Budapesten fejlesztett navigációt használják majd az autót megvásárlók.
 

Az egyes piacok számára egyedi, lokális igényeknek megfelelő funkciók is készültek, ilyen például a Mekka-kereső az arab régióban, vagy a teljes off-road támogatás Afrikában. A szoftver emellett tökéletesen kezeli a helyi nyelveket, nyelvjárásokat szóban és írásban egyaránt.

A navigációs rendszer a járművek infotainment rendszerébe is beépül, beleértve a diagnosztikai kijelzőt és a fedélzeti számítógép főképernyőjét. A rendszer figyeli az üzemanyagszintet is, jelzi a legközelebbi benzinkutakat, ha – az útvonalat monitorozva – szükségesnek értékeli a tankolást. Az NNG öt évig terjedő globális térképfrissítést is biztosít a termékre.


- Nagy öröm számunkra, hogy egy ilyen nagy múltra visszatekintő, globális piacon tevékenykedő márkát tudhatunk a partnereink között. A projekt során szoros együttműködésben dolgoztunk a Ford mérnökeivel, hogy vásárlóik részére biztosítsuk minden régióban a kiemelkedő felhasználói élményt. Ebben a munkában nagy hasznát vettük a nemzetközi piacon szerzett tapasztalatunknak, bízunk benne, hogy hasonló projektekben támogathatjuk partnereinket a jövőben is – monda el Shrimpton.

Az első, NNG navigációval felszerelt Ford Explorer, Expedition és Mustang modelleket 2016 őszén mutatják majd be a közel-keleti régióban.


Az NNG a globális járműipar számára fejleszt élvonalbeli navigációs megoldásokat, melyeknek, alapja a cég NavFusion Platformja: ez az autó rendszerébe szervesen illeszkedve a műszerfalba épített navigációt és a felhőalapú szolgáltatásokat kombinálja, okostelefonos támogatással. A díjnyertes iGO Navigáció az elkövetkező években 30 globális autómárka több mint 30 millió járművébe fog bekerülni. A jelenlétét a világ minden táján folyamatosan őrző és erősítő NNG összesen 12 irodát és 4 képviseletet működtet Ausztráliában, Brazíliában, Dél-Afrikában, az Egyesült Államokban, Hongkongban, Indiában, Izraelben, Japánban, Kínában, Magyarországon, Németországban és Svájcban.

Az NNG-ről bővebben a www.nng.com honlapon olvashat. Az iGO Navigációs termékekről bővebb tájékoztatás a www.igonavigation.com oldalon található.

 

Az oldal fő támogatója