Bemutató

A Volkswagen bemutatja új Touareg sorozatát

2018.03.25.

Első Kínában tartott világpremierje alkalmával a Volkswagen egyértelműen jelezte legjelentősebb piacán: az új Touareg mérföldkő a márka eddigi legnagyszabásúbb technika- és modellkampánya során, egyben jól érzékelteti a Volkswagen mérnökeinek és formatervezőinek tudását. A márka új zászlóshajója kifejező formavilágával, innovatív kezelési, kényelmi és biztonsági rendszereivel, illetve anyagválasztása és kidolgozása igényességével élen jár a SUV-modellek felsőkategóriájában.

Egy új korszak connectivity-megoldásaival, illetve a vezetői segédrendszerek, a kényelem, a világítás és az infotainment-technikák úttörő együttesével az új Touareg már a jövő útját járja. Az exkluzív SUV-modell emellett színtiszta dinamikát hoz piaci szegmensébe. A Touareg előző két generációjának globális eladásai csaknem az egymillió darabot is elérték, harmadik nemzedékének legjelentősebb piacai pedig Kína, Európa, illetve Oroszország. Az éppoly kényelmes, mint dinamikus Touareg a jelenkor műszakilag legfejlettebb Volkswagenjeként minden adottsággal rendelkezik ahhoz, hogy meghódítsa a prémiumkategória legkülönfélébb modelljeinek a technika és a dizájn iránt fogékony vásárlóit, illetve új célcsoportokat is megszólítson.

Az Innovision Cockpit premierje. A Volkswagen új Touareg sorozatában mutatja be első ízben teljes egészében digitalizált Innovision Cockpit technikáját, amelyben a 12 colos kijelzőfelületű digitális műszeregység (Digital Cockpit) és a Discover Premium csúcs-infotainment-rendszer (15 col képátlójú monitorral) új, gombok és kapcsolók nélküli, digitális információs, kommunikációs és szórakoztató berendezéssé egyesül. Folyamatos internetkapcsolat (Always On), intuitív kezelés és a lehető legpontosabban személyre szabott működés – Innovision Cockpit technikájával az új Touareg már ma kínálja a holnap digitalizált utasterét.

Középpontban az ember. Az Innovision Cockpit révén a kényelmi, a menetdinamikai és a vezetői segédrendszerek pontosan a vezető személyes igényeihez igazodhatnak – az autó így immár az „ő Touaregjévé” válhat. Ezzel új távlatok nyílnak, ahol már nem a vezetőnek és utasainak kell alkalmazkodniuk az autóhoz, hanem járművüknek hozzájuk. Akárcsak egy új okostelefon, ez a Volkswagen immár személyes igényekre szabható. Mindezt fejlett hálózati kapcsolatban álló rendszerek és programok új, még magasabb szintje teszi lehetővé, amelyek digitális interfészek segítségével, illetve a multifunkciós kormánykerékről vezérelhetők.

Kényelmi, menetdinamikai és vezetői segédrendszerek új együttese. A Touareg kényelmi, menetdinamikai és vezetői segédrendszerek Volkswagen-modell által valaha is kínált legszélesebb palettájával érkezik, többek között olyan technikákkal, mint az Éjjellátó berendezés (Night Vision) (sötétben hőkamera segítségével érzékeli az embereket és az állatokat), az útépítés-sávtartó asszisztens (Roadwork Lane Assist) (60 kilométer/óráig félautomatikus kormányzás, sávtartás, gyorsítás és fékezés), az első keresztirányú forgalom asszisztens (Front Cross Traffic Assist) (a Touareg előtti keresztirányú forgalomra reagál), az összkerékkormányzás (a kompakt autók irányíthatósági tulajdonságait kölcsönzi a Touareg számára), az elektromechanikus szabályzású stabilizátorokkal működő, új aktív oldalirányú billenésstabilizálás, valamint az Intelligens világítás (IQ. Light) - LED-Matrix fényszórók (a tompított és távolsági fény interaktív kameraalapú szabályzásával) és az információit közvetlenül a szélvédőre vetítő szélvédő-kijelző (Head-up Display).

A vezető új központi szabályzóegység révén kapcsolatban álló, közös egységként találkozik mindezen rendszerekkel az új Touareg volánja mögött, amelyek szinte észrevétlenül dolgoznak a háttérben, minden eddiginél biztonságosabbá, kényelmesebbé és intuitívebbé avatva az autózást.

Nagyobb méretek és mérsékelt saját tömeg. A Touareg új generációja kismértékben szélesebb és hosszabb elődjénél. Az új méretek egyaránt kedvezően hatnak a jármű arányaira és térkínálatára, a beltér nagyobb hosszúsága például a jóval tágasabb csomagtartóban mutatkozik meg, amelynek térfogata 697-ről 810 literre bővült (álló hátsó üléssel). Tartalmát extrafelszerelésként elektromos mozgatású csomagtérroló rejtheti el a kíváncsi tekintetek elől. Megnövekedett hosszúsága és szélessége ellenére a karosszériaszerkezet vegyes anyaghasználatú, alumínium-acél (48-52 százalék) konstrukciójának köszönhetően 106 kilogrammal könnyebb.

Piaci bevezetés V6-os motorokkal. A Volkswagen kezdetben két V6-os, 170 kW/231 LE és 210 kW/286 LE teljesítményű dízel erőforrással kínálja Európában új, 2018-as Touareg modelljét, amelyekhez bizonyos piacokon a későbbiekben egy V6-os benzines (250 kW/340 LE) és egy V8-as turbófeltöltésű dízel aggregát (310 kW/421 LE) is társul. Az új 270 kW/367 LE rendszerteljesítményű, hálózatról tölthető (plug-in) hibridhajtás csak Kínában szerepel a választékban, európai bevezetésének időpontja még nyitott.

A Volkswagen SUV-kampánya. A 2018-as új Touareg újabb mérföldkő a Volkswagen történetének legnagyobb technika- és termékkampányában. A márka SUV-kínálata szintén rohamosan bővül, s jelenleg az új T-Roc, a Tiguan, az új Tiguan Allspace (Európa) és a Tiguan L (Kína), az új Atlas (Amerikai Egyesült Államok) és a Teramont (Kína), valamint mostantól – a Volkswagen SUV-csúcsmodelljeként – a teljes egészében új fejlesztésű Touareg alkotja. A Volkswagen a másik végén is bővíti SUV-palettáját, mégpedig a kompakt T-Cross sorozattal. Ugyancsak biztos már a Volkswagen első tisztán elektromos hajtásrendszerű SUV-modellje: az I.D. CROZZ, amely 2020-ban érkezik a piacra.

Videó az új Touaregről

 

 

 

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.05.05
Egy elektromos autó használata csak akkor klímasemlegesebb, mint egy belsőégésű motoros autóé, ha....
2024.05.05
Két gyermek életveszélyesen megsérült egy közlekedési balesetben Ceglédnél vasárnap - közölte az....
2024.05.05
Ennél nagyobb átalakuláson autó nem is eshet át, mint a többszörös Le Mans-i győztes hibrid Porsche....
2024.05.05
A vitorlázó gép a Turócszentmártonhoz tartozó Tomčany melletti, az Aeroklub Martin polgári társulás....
2024.05.05
Ma már alap, hogy az autóra ötvenezres garanciát adnak. Az első autóknál nem volt természetes a....
2024.05.05
Az egykori Győri Keksz- és Ostyagyár vezetőjének tiszteletére emléktáblát avattak a Széchenyi....
2024.05.05
A heti rajzunk készítője Kelemen István. Rajzának címe: Nem iszik, nem dohányzik, de... ..
2024.05.05
Idén a Beregi kör lett az Év kerékpárútja, a festői útvonalat és a bringatúrázás legfontosabb....
2024.05.05
Magyarország területén 2024. május 4-én 0 óra és 24 óra közötti időszakban a rendőrök 45 személyi....
2024.05.05
A Porsche Hungaria április 25-től visszatért a fix, forint alapú autórendeléshez, teljes....