AMTS 2015
A Citroën tekintélyes méretű standon állít ki a 10. Autó, Motor és Tuning Show-n, mert ez a rendezvény egyben a Túraautó-világbajnokság májusi magyarországi fordulója köré szerveződő eseménysorozatuk kezdő állomása is. A látogatók kipróbálhatták hazánk egyik legkomolyabb, mozgó, hárommonitoros autószimulátorát. Természetesen a Hungaroringen kellett menni a tavalyi világbajnok C-Élysée WTCC versenygéppel, két nap után csak egyetlen ember tudta leszorítani két perc alá a köridőt. Ritkán van az embernek úgy játszani egy szimulátorral, hogy a benne használt autó ott áll mellettünk pár lépésnyire, de az AMTS-en ez is megvalósult, ugyanis Párizsból idehozták a világbajnok versenyautót életnagyságban.
A szimulátor verseny első három helyezettje mindhárom napon Citroën Racing rajongói csomagot kap, a leggyorsabb pedig egy, a Hungaroringre szóló WTCC-versenybelépővel térhet haza. A három nap abszolút első helyezettje egy paddock belépőt és egy José Maria López, Yvan Muller és Sébastien Loeb által személyesen dedikált baseball sapkát nyer.
A stand másik végén az autósport helyett az elegancia játszotta a főszerepet, ott mutatták be ugyanis a DS5 ráncfelvarrt változatát. Az új orr-részéről könnyen felismerhető 2015-ös modellévű változatról eltűntek a Citroën feliratok, mert a DS már önálló márkává vált. Megjelent az új érintőképernyős multimédiás-navigációs rendszer az utastérben, ami gyorsabb, okosabb és szebb megjelenítésű lesz az elődénél. A középkonzolról eltüntettek a tervezők 12 gombot, ami jobb kezelhetőséget és áttekinthetőséget eredményez. Az új DS5 motorkínálata 165-től 210 lóerőig terjed, a legkülönlegesebb változat az összkerékhajtású dízel-hibrid, aminek átlagfogyasztása mindössze 3,5 liter.