BMW X2
Az új BMW X2 nemzetközi bevezető kampányának részeként a bajor prémiumgyártó és a Microsoft a vezetés élményét az újdonság „Be the one who dares” mottójához hűen egyedülálló, csúcstechnológiás valóságélménnyé varázsolja. A Microsoft HoloLens forradalmi VR-technológiának köszönhetően a kézzelfogható valóság és az elképzelt digitális tartalom egészen egyedi összefonódása kel életre – a BMW közreműködésével az iparágban először.
A BMW X2 Holo Experience valóságélmény a nemzetközi kampány keretein belül minden érdeklődőnek megadja a lehetőséget arra, hogy vadonatúj szemszögből, a kiterjesztett valóság interaktív módján ismerje meg az új BMW X2 modellt. A kézzelfogható valóság és az elképzelt digitális tartalom összefonódásaként izgalmas kihívások és kreatív elemek váltják egymást, az élményvadászat közben így az érdeklődőknek például egy labirintusból kell kivezetniük az új BMW X2-t, miközben a karosszéria színét a márciustól elérhető fényezési paletta bármelyik árnyalatára lecserélhetik.
A BMW X2 Holo Experience valóságélmény új alapokra helyezi a nemzetközi modellbevezető kampányok lényegét, miközben a virtuális ismerkedés az érdeklődő és az új BMW X2 közös hologramos „szelfijével” zárul, amely bármelyik közösségimédia-felületen publikálható. Leendő ügyfeleink ráadásul ezt követően egy exkluzív tesztvezetésen testközelből is megismerkedhetnek az új modellel.