Hannover

Világbajnok labdarúgó az elektromos VW Bulli márkaarca

2022.10.14.

A német kultikus labdarúgó, Lukas Podolski a Volkswagen Commercial Vehicles új márkaarca. Az elektromos Bulli ID-be Poldi herceg első nyilatkozata szerint azonnal "szerelmes volt". – írja az automobilwoche.de

 

Lukas Podolski felejthetetlen tévéinterjúkkal és számtalan álomgóljával lőtte magát a német szurkolók szívébe. A csatár most a Volkswagen haszonjárművek részlegét népszerűsíti.

Lukas Podolski Fotó: Volkswagen

Lukas Podolski (37) hosszú futballpályafutása során a vereségek után sem hagyta magát csüggedni: Ifjúsági klubjában, az 1. FC Kölnben a „Prinz Poldi”, ahogy a szurkolói hívják, legendás státuszt szerzett. Pályafutása csúcspontja, amelynek során a csatár Angliában, Olaszországban, Törökországban és Japánban is gólt szerzett, a 2014-ben pedig világbajnok volt a német válogatottal. Poldi jelenleg az első osztályú Górnik Zabrze csapatában játszik szülőhazájában, Lengyelországban – de továbbra is elfoglalt ember Németországban.

Mert Podolski nem csak társadalmilag elkötelezett, és „Lukas Podolski Alapítványával” hátrányos helyzetű gyerekeket támogat. Emellett sikeres vállalkozó, és számos kebab éttermet vezet Kölnben és környékén. Több mint 17 millió követőjével Podolski igazi nehézsúlyú a közösségi médiában, a Facebookon, az Instagramon és Twitteren – és a Volkswagen most ezt szeretné kihasználni.

Európa legnagyobb autógyártójának haszongépjármű részlege a napokban jelentette be, hogy hároméves együttműködést folytat a Poldival. Első lépésben a futballprofi új márkaarcként jelenik meg videó formátumban a VW Haszonjárművek közösségi média csatornáin.

„Lenyűgözött az Amarok, de beleszerettem az a Buzz-ba” – lelkendezett Lukas Podolski első nyilatkozatában a vadonatúj elektromos Bullival kapcsolatban, amely a következő hetekben kerül piacra. A Volkswagen szerint a legendás VW Bulli T1 elektromos hajtású utódja 1950-ből tökéletesen illik kultikus futballistákhoz és családosokhoz. „Nagyon örülünk, hogy Lukas Podolski a márka nagykövete, és nagyszerű munkakapcsolat elé nézünk” – mondja Lars Krause, a VW Haszonjárművek igazgatótanácsának értékesítésért és marketingért felelős tagja. Simone Brüsewitz, az Experience Marketing vezetője hozzáteszi: „Lukas abszolút rajongója márkánknak, és alig várja, hogy meglátogassa gyártásunkat. Sok ötletet hoz a további lépésekre is a partnerségbe, így továbbra is számíthatunk rá. Függetlenül attól, hogy a rajongók már alig várják a VW ID.Buzz Lukas Podolski-kiadását. 

További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.12.23
Az ember mobilitása a talpra állásnál, a lábak mozdításánál, a járás képességénél kezdődik. A....
2025.12.23
Vármegyénk nagyvárosaiban a rendőrök a következő hónapokban több száz gépkocsi esetében ellenőrzik....
2025.12.23
Egy hónap alatt több mint 8 millió forint adomány gyűlt össze a magyar autóvezetők jóvoltából az....
2025.12.23
Hatalmas mérföldkőhöz érkeztünk: a Rába Magazin és elődjei teljes egészében digitalizálásra....
2025.12.23
Míg 2005-ben a targoncavezetőn múlott minden egy raktárban, 2025-ben már mesterséges intelligenciát....
2025.12.23
Rosta Gergely, az Opel magyarországi igazgatója ünnepélyes keretek között adta át az ötszázadik....
2025.12.23
A leállósávban állt meg a rendőr és a tűzoltó, amikor letarolta őket a kisbusz. ..
2025.12.23
A Škoda Auto az év eleje óta már 100 000 darab tisztán elektromos Elroq kompakt SUV-ját gyártotta....
2025.12.23
A KTM motorkerékpár-gyártó visszahívja a KTM 390 Adventure R, Adventure X, Enduro R és SMC R....
2025.12.22
A hónap tragikus híre, hogy motorozás közben életét vesztette egy fiatal kolumbiai motoros, aki....