audi hungaria motor kft

Vezető pozícióban érkezik a budapesti DTM futamra az Audi

2014.05.26.

Most hétvégén (május 30. és június 1. között) a DTM 26 év után tér vissza Budapestre. A címvédő bajnok, Mike Rockenfeller a pontverseny első helyezettjeként érkezik a szezon harmadik futamára a Hungaroringre, ahol már mindhárom gyártó pilótái találkozhattak a szezon előtti teszten.

Összesen 1633 kört, azaz 7154 kilométert tett meg az Audi nyolc versenyzője április elején a mogyoródi versenypályán. Most hétvégén pedig kiderül, hogy az új DTM (Német Túraautó-bajnokság) első magyar fellépésére való felkészülésként ki használta ki legjobban a hivatalos tesztnapokat. Az Audi legénység „üldözöttként” érkezik a Hungaroringre, hiszen a harmadik futam előtt a pilóták pontversenyében Mike Rockenfeller áll az élen, az Audi Sport Team Phoenix a csapatok értékelését vezeti, míg a márkák között az Audi az első.

Nagy várakozás övezi a 4,381 kilométeres körével a szezon második leghosszabb pályáján rendezett versenyt. „Mintha csak egy DTM versenyautóhoz tervezték volna” – hangzik a pilóták véleménye az igényes pályáról, amelyet vegyesen gyors és lassabb kanyarok, valamint izgalmas kombinációk jellemeznek. Különösen fontos lesz az időmérő edzés, hiszen jóformán a célegyenes végi féktáv kínálja az egyetlen előzési lehetőséget, vagyis egy jó rajthely döntő lehet.

A rajongók a német tévécsatornákon a DTM pilótáinak tizedmásodpercekért való harcát a legkényelmesebb időben követhetik: a mogyoródi időmérő csak 18:10-kor kezdődik, az ARD csatorna hat órától élőben közvetíti ezt. A magyar m2 csatorna szombat este 22:30-kor felvételről adja le az időmérő edzést. A vasárnapi verseny szokás szerint 13:30-kor kezdődik, az ARD fél órával előbb kezdi meg műsorát. A magyar m1-en 13:15-től ugyancsak élőben követhetjük a futamot.

Az Audi pilótái sok rajongó támogatására számítanak: a győri Audi gyár a pályától mindössze másfél óra autóval. Az Audi Hungaria a régió egyik legnagyobb munkáltatója, több mint tízezer főt foglalkoztat nyugat-magyarországi telephelyén. Az elmúlt évben több mint 1,9 millió motort és több mint 40 ezer autót épített – többek között az A3 Limousine és az A3 Cabriolet modelleket. A jövőben az új TT is a győri gyártósorokról gördül le.

„Magyarország és az Audi Hungaria számára ez egy különleges pillanat. Hosszú idő után visszatér a DTM egy történelmi helyszínére, a három legfontosabb prémiumgyártó első számú csapatai ismét megmérkőznek a Hungaroring aszfaltján. Ez alátámasztja a magyar autópiac nagy jelentőségét a nemzetközi környezetben. Nagyon várjuk már, hogy vendégeinknek és munkatársainknak izgalmas versenyélményeket nyújthassunk” – hangsúlyozta Thomas Faustmann, az Audi Hungaria ügyvezető igazgatója.

Már az áprilisi teszten is sok audis dolgozó vett részt a mogyoródi pályán, az autogramvadászok pedig már ezelőtt a repülőtéren köszöntötték sztárjaikat.

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.09.22
125 évvel ezelőtt, 1899. május 1-én nyitotta meg kapuit a látogatók előtt a régió egyik legelső....
2024.09.22
A döntés hátterében az áll, hogy német vállalat a kis, megfizethető villanyautókra helyezi át a....
2024.09.22
Megelőzés és tüneti kezelés.    ..
2024.09.22
A közlekedés területén kiemelkedő színvonalú munkát végzők kaptak elismerést a kormánytól szombaton....
2024.09.22
A Bosch forradalmasítja az autók töltését.   ..
2024.09.22
A baleset Bécs irányában, Hegyeshalom közlében történt. ..
2024.09.22
Két hónapon belül már második alkalommal csökkentette éves eredmény-előrejelzését a német autóipari....
2024.09.22
Heti rajzunk készítője Kelemen István. Rajzának címe: Jó lenne átkelni a zebrán. ..
2024.09.22
Az előző évihez képest 18,3 százalékkal csökkent a forgalomba helyezett új autók száma augusztusban....
2024.09.22
A finn Nokian Tyres nagyváradi gumiabroncsgyárához szükséges beruházás értéke 650 millió euró (256,....