Ferrari
A Ferrari sajtóközleménye szerint Sebastian Vettel nagyon jól szórakozott, amikor a Ferrari házi tesztpályáján megtett néhány kört az olasz gyártó legerősebb autójával, a LaFerrari alapjaira épített FXX K modellel, hogy fotókat készítsenek róla a Ferrari Magazine következő számába. „Mamma mia, ez úgy megy, mint egy rakéta” – lelkendezett a Forma-1-es pilóta, mivel a kocsi teljesítménye még őt is meglepte.
Nem csoda, hogy lelkes volt a Forma-1-es pilóta, ugyanis az 1050 lóerős FXX K 87 lóerővel erősebb az utcai LaFerrarinál, és 50 lóerővel egyetlen konkurensénél, a McLaren P1 GTR-nél. A 6,3 literes, V12-es szívómotorja 860 lóerőt ad le, ehhez jön még a villanymotor 190 lóerős teljesítménye. Szintén nem mindennapi a rendszer össznyomatéka sem, ami 900 Nm-re adódik. A benzinmotor 60 lóerővel erősebb a LaFerrariban lévőnél, amit olyan trükkökkel értek el, mint az új vezérműtengelyek, az áttervezett szívósor, vagy a kisebb ellenállású, dobok nélküli kipufogórendszer. A közúton nem használható hipersportautó körülbelül 3 millió dollárba fog kerülni, és mindössze 30 példányt gyártanak majd belőle idén nyártól kezdve.
A Ferrari sajtóközleménye szerint Vettel kihozta a maximumot az autóból, szinte végig a határon autózott vele, csak akkor lassított, amikor hűteni kellett a szénszálas fékeket.