forma1
„Ha Mercedes motorunk lenne, a mezőny nem sokat látna belőlünk.” – jelentette ki a mezőny egyik leggyorsabb pilótája, nyomást helyezve a Renault motor fejlesztőire. „Kisebb teljesítményünk van, mint a többieknek, a Hondát leszámítva. A francia erőforrásunk nem olyan strapabíró, mint a Ferrari vagy a Mercedes motorjai, de a legnagyobb problémánk az MGU-H rendszerrel van.”
Formula1
A 2017-es szezon kezdetén az új aerodinamikai előírásoknak köszönhetően a Red-Bullt minden szakértő favoritként tartotta számon, a szezon első felében mégis a Ferrari és a Mercedes dominált. Aztán persze jöttek az eredmények Azerbajdzsánban (Ricciardo), Malajziában és Mexikóban (Verstappen), de mire a Red-Bull formába lendült, a világbajnokság már elúszott számukra.
Verstappen
„Volt koncepciónk, ami az alacsony légellenállásra alapult, de nem vált be igazán, nem tudta ellensúlyozni a lemaradásunkat az erőforrások terén”. Ennek ellenére Verstappen úgy érzi, az év végén megtalált helyes irányba haladva a márciusban kezdődő szezonban erősebben térhetnek vissza és már tényleg világbajnok esélyeként kell számolni vele és ausztrál csapattársával.