Porsche 718
Szívómotor, hathengerrel. Erre van szüksége népnek! Mindezt tudja jól a Porsche is, főleg mióta bemutatták a 718-asok jelenlegi generációját, és a vásárló közönség vegyes fogadtatásban részesítette a tényt, hogy csak négyhengeres motorokkal elérhető mostantól mind a Cayman, mind a Boxster. Persze a hengerek számától függetlenül is zseniális volt sportautó mind a kettő, és a tesztvezetésük után magam is rájöttem, hogy az ő méretosztályukban egyszerűen nincs is szükség többre.
Viszont nem mindenki volt ezzel így. Most azokhoz szól a Porsche, akik többre vágytak, ugyanis két hathengeres motorral koronázzák meg kisebb sportautóik palettáját. Noha sokan azt várták, hogy majd a Porsche 911 boxermotorját kapják, ezek teljesen új fejlesztésű, hengerlekapcsolásra is képes szívó hathengeres motorok, 414 lóerővel, 8000-es fordulaton beiktatott tiltással. Mind a GT4-nek, mind a Spydernek 4,4 másodperces 0-100-as sprintet jósolnak, és a legszebb az egészben, hogy mind a kettő kéziváltós. Szép időket élünk, hogy ilyen tiszta sportautók születhetnek még.