Genfi Autószalon
A Genfi Autószalonon mutatkozott be a Jeep Renagade, amely a Fiathoz tartozó terepjárógyártó legkisebb modellje. A Fiat 500 L padlólemezére épülő szögletes kis SUV megkapta a márkára jellemző hétlyukú hűtőrácsot, a tekintélyes hasmagassága is jelzi, hogy nem csak aszfaltozott úton érzi magát otthon. A 1941-es eredeti Jeepre nemcsak a kerek fényszórók, a már említett hűtőmaszk és a szögletes formák emlékeztetnek, de a meredeken álló szélvédő is.
Minden keréknél független felfüggesztéseket kapott a Renegade, a terepre optimalizált Trailhawk változat hasmagassága 2 centiméterrel nagyobb (22 cm), mint a többié. Ez a kivitel speciális gumikon gördül, dupla vonószemet kap elöl, és benne lesz a nagyobb Jeepekből már ismert Selec-Terrain rendszer is. Utóbbival be lehet állítani, hogy épp milyen típusú terepen autózunk, és a kocsi ahhoz igazítja a motor, a váltó, a gázpedál, a kormányzás és a menetdinamikai szabályzórendszerek beállításait. A Trailhawk rugóútjai meghaladják a 20 centimétert, a kocsi egy 48 centiméter mély vízen is át tud kelni.
A Renagade a kategória első járműve, amely akár kilencfokozatú automataváltóval is megvásárolható, ezen kívül kétféle kézi váltóval és egy duplakuplungos automatával is gyártják. Összesen 16 féle hajtáslánc közül lehet választani a piactól függően, Európában a 140 és 170 lóerős 1,4-es MultiAir benzinesekkel, valamint a 2,4 literes, 184 lóerős szívómotorral érhető el, dízelből a 110 és 120 lóerős 1,6-os , valamint a 140 lóerős kétliteres Multijet II áll rendelkezésre. Utóbbival egy 1,5 tonnás utánfutót is elvontat majd a Renegade. Lesz első-és összkerékhajtású változat is, utóbbiból kettő is létezik, a terepre optimalizált kivitelben 20:1-es áttételű terepfokozat is van.
A kocsit Malfiban, a Fiat dél-olaszországi gyárában fogják készíteni a Fiat 500 X-szel együtt. Az értékesítés 2014 második felében veszi kezdetét.