Yaris

Újabb részletek derültek ki a Toyota Yaris Cross-ról

2020.11.23.

A jármű új generációs hibrid-elektromos hajtásláncának szíve egy 1,5 literes, soros háromhengeres Dynamic Force benzinmotor.

Japánban már kapható, Európába jövőre érkezhet a vadonatúj Toyota Yaris Cross: a kompakt SUV-k eddigi koncepcióját újragondoló modell újszerű értékeket kínál. A Yaris Cross vásárlói továbbra is számíthatnak a Yaris-sorozat lendületes vezetési élményére, fejlett biztonsági technológiáira és csekély üzemanyag-fogyasztására, emellett pedig olyan újszerű értékekre is, amelyek révén ez nagyvárosi, kompakt SUV hűen tükrözi vezetőjének és utasainak egyéniségét és életstílusát. Az új Yaris Crosst kiegyensúlyozott és kifinomult arányok jellemzik, amelyek érzékletesen kihangsúlyozzák az SUV-modellekre jellemző robusztus, látványos stílust, mindehhez pedig az aktív életstílust szolgáló, könnyen használható és kompromisszumoktól mentes csomagtér társul.

A japán piacon bemutatott modell esetében mind a benzinmotoros, mind a hibrid hajtású változatokban rendelkezésre áll egy olyan összkerékhajtási rendszer, ami a rossz utakon jelentősen javítja az autó menettulajdonságait, ráadásul a hibrid-elektromos (HEV) rendszernek köszönhetően a Yaris Cross a kategória legkedvezőbb üzemanyag-fogyasztását kínálja. Ha mindez nem lenne elég, az autót számos fejlett biztonsági, vagyonvédelmi és kényelmi rendszerrel egészítette ki a Toyota.

Az autó menetteljesítményét még élvezetesebbé teszi az összkerékhajtás, ami számos helyzetben remekül használható, legyen szó akár a városi forgalomról, akár egy vidéki kirándulásról. A benzinmotoros modellben rengeteg olyan funkció működik, amelyek egy élvezetes SUV-modell menetteljesítményeit kínálják; jó példa erre a Multi-Terrain Select rendszer, aminek segítségével a vezető háromféle üzemmód közül választva mindig az adott útviszonyoknak megfelelően módosíthatja az autó viselkedését. Emellett a Toyota a hibrid modelleket E-Four (elektromos összkerékhajtás) rendszerrel szereli fel, ami most először jelenik meg egy kompakt autó kínálatában.

A jármű új generációs hibrid-elektromos hajtásláncának szíve egy 1,5 literes, soros háromhengeres Dynamic Force benzinmotor, amit a TNGA filozófia alapján terveztek. Az erős és kiegyensúlyozott motor a kategória legalacsonyabb üzemanyag-fogyasztását kínálja (2WD, 3,2 l/100 km a WLTC szabvány szerint mérve), ami messze túlmutat az SUV-modellektől eddig megszokott értékeken.

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.05.31
Figyelmeztető előrejelzést adott ki Magyarország területére péntek éjfélig a HungaroMet, hevesebb....
2024.05.30
A HangZóna mai vendége Rusznák András igazságügyi járműszakértő. ..
2024.05.30
Nagyon várta a szezon második futamát a Velenczei-Vánsza kettős, hiszen az első versenyt hamar be....
2024.05.30
Valaki bort, mások táskát terveztetnek autómárkájukhoz, a Nissan most Smell My Dust néven dob....
2024.05.30
A Széchenyi Egyetemi Csoporthoz tartozó HUMDA Magyar Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt. Zöld....
2024.05.30
Nézze meg a videót! ..
2024.05.30
Május 25-én, szombaton a Magas-Tátrában, a Hunfalvy-hágó (Chata pod Rysmi) közelében lezuhant egy....
2024.05.30
A legújabb űrtávközlési technológiák, a műholdas szolgáltatások és az űrkutatás álltak az idei....
2024.05.30
Kategóriát teremtett a Toyota 1994 májusában, amikor a városi SUV első generációját bemutatta. Ma....
2024.05.30
Az egyre növekvő kereslet kielégítése érdekében a klímaberendezésekre, párátlanításra és fűtésre....