autóbuszgyártás
A Mahindra új padlólemezére álmodott terepjárót teljes egészében házon belül fejlesztette és tervezte az indiai autógyár, annak Chennaiban található fejlesztőközpontja a Mahindra Research Valley (MRV). Az MRV semmit sem bízott a véletlenre, így a „dögös” forma mellett az új terepjáró orrába a cég legmodernebb mHawk névre hallgató motorja kerül.
„Az év egyik leginkább várt bemutatója ez. A TUV300-ra a lehető legteljesebb mértékig igaz, hogy indiai termék. És mi biztosak vagyunk benne, hogy egy tank által inspirált designú TUV300 feltűnést kelt majd a vásárlóink között” – nyilatkozta Pravin Shah a Mahindra elnök-vezérigazgatója.
Az új típushoz nagy várakozásokat fűznek a 16.9 milliárd dolláros éves árbevételű Mumbai központú cégnél. Az 1945-ben alapított a pénzügyi szolgáltatásoktól kezdve a hadiiparig sok mindenben jelenlévő Mahindra elsősorban a traktoraival és haszongépjárműveivel szerzett hírnevet magának, azonban az utóbbi években terepjáróival, pick up-jaival és kiskocsiival is egyre jelentősebb szereplővé vált az indiai és a Dél- Kelet-Ázsiai piacon.