járműértékesítés

Újabb autómárkával bővül az AutoWallis kiskereskedelmi portfóliója

2022.03.21.

Tovább folytatja növekedését és bővíti a csoport által a kiskereskedelemben értékesített autómárkák számát az AutoWallis, miután belép a SsangYong hazai kiskereskedelmi piacára. A dél-koreai márkát az AutoWallis kizárólagos importőrként a magyar mellett három régiós piacon már képviseli, de eddig kizárólag a nagykereskedelemre koncentrált. A lépés jól illeszkedik a Csoport stratégiájába, melynek célja, hogy az akvizíciók és üzletfejlesztések mellett organikusan is tovább növekedjen, így a már képviselt márkákat a kapcsolódó szolgáltatásokkal együtt a kiskereskedelem terén is egyre több országban tegye elérhetővé.

A magyar piacon az egyik legdinamikusabban fejlődő autómárka kiskereskedelmi piacára lép be az AutoWallis, miután a csoporthoz tartozó budapesti, Váci út 175. szám alatt található autószalonban mostantól a Maserati, Isuzu és BMW Premium Selection mellett a SsangYong teljes modellpalettája is elérhető az autóvásárlók számára. A csoport 2012 óta képviseli a SsangYongot, de eddig a márka gépjármű- és alkatrész kizárólagos nagykereskedelmi tevékenységét végezte először Magyarországon, majd Romániában, Csehországban és Szlovákiában.

A márka sikerét és felfutását jelzi, hogy az elmúlt években a Csoport jelentősen növelni tudta piaci részesedését a régióban: Magyarországon 2021-ben összesen 1000 darab SsangYong talált gazdára, ami 15,47 százalékos növekedést jelent egy év alatt, miközben a hazai személyautó-piac 3,4 százalékkal csökkent*. Az AutoWallis mostani lépése jól illeszkedik a Csoport stratégiájába, melynek célja, hogy a vállalat az akvizíciók mellett organikusan is tovább növekedjen, így a már képviselt márkákat egyre több helyen tegye elérhetővé a kiskereskedelem terén is a kapcsolódó szolgáltatásokkal együtt. Antal Péter, az AutoWallis Kiskereskedelmi üzletágának vezetője elmondta: céljuk, hogy a Csoport által nagykereskedőként képviselt márkákat a lokális piaci igényeket felmérve, egyre több országban tegyék elérhetővé.

Így az AutoWallis ismertsége és pozíciója, valamint a csoport tagjai közötti szinergiák támogatják egymást, fokozzák a működési hatékonyságot, ezáltal a részvényesi értéket növelik. Hozzátette, hogy a mostani lépéssel a SsangYong összes modellje – a Korando, a Musso és a Musso Grand, a Rexton, a Tivoli, valamint a Tivoli Grand – elérhetővé vált az érdeklődők számára, az értékesítés mellett pedig hivatalos márkaszervizpont is elérhető a helyszínen, így a Csoport szolgáltatási portfoliója is egy újabb márkával bővült.

* A piaci adatokat a DataHouse szolgáltatta.

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.02.09
A japán gyártó elektrifikált hajtásláncos autóinak értékesítése 23,2 százalékkal nőtt világszerte,....
2025.02.09
A Kia legkelendőbb autója a K4 volt januárban.  ..
2025.02.09
Heti rajzunk készítője Kelemen István, karikatúrájának címe: Erzsi néni a grátisz tolatásjelző az....
2025.02.09
Először látható igazi fotókon a Vanwall első modernkori utcai autója, ami történetesen egy....
2025.02.09
Az Ariya NISMO nagyobb teljesítményt és feszesebb kormányozhatóságot kínál. ..
2025.02.09
Négy nap leforgása alatt ötvenezer megrendelés érkezett Japánban az ötajtós Suzuki Jimny Nomade....
2025.02.09
2025 januárja általános növekedést hozott a használt autók piacán, ezzel párhuzamosan az átlagárak....
2025.02.09
A PlanAll Day – A tudatosság napja program látogatói egy olyan önismereti kalandban vehettek részt....
2025.02.09
A Bridgestone új, csúcstechnológiás Driver-in-the-Loop (DiL) szimulátort telepít a Róma melletti....
2025.02.09
A Mazda Motor Corporation megnyitotta a Mazda Trans Aoyama nevű, vadonatúj élményterét, amely a....