Mitsubishi
A Tokiói Autószalonra készített eX-ben teljesen elektromos hajtásláncot kapott, nincs benne belső égésű motor. Kategóriáját tekintve egy kompakt szabadidő-autóról van szó, vagyis valószínűleg az Outlandernél kisebb ASX-utódot tisztelhetjük benne.
Az eX-et felszerelték összkerékhajtással, aktív vezetéstámogató rendszerekkel és még automatizált vezetésre képes rendszerrel is. Nemcsak a technika, a dizájn is a Mitsubishi jövőjét vetíti előre, kívül és belül egyaránt. A kocsi orrán a Mitsubishi mai formanyelvét meghatározó Dynamic Shield arculat legújabb változata látható, a LED-es fényszórók kifejezetten keskenyek, és rímelnek rájuk a hasonlóan karcsú hátsó lámpák és az elöl-hátul látható nagyméretű fekete betétek is.
Hatalmas kerekekkel töltötték ki a kerékjáratokat, a B-oszlopot elhagyták, hogy könnyebb legyen a beszállás az egymással szembe nyíló ajtókon keresztül az utastérbe. Szintén különleges megoldás, hogy a C-oszlopot átlátszóvá tették, ami nemcsak a kinézetet dobja fel, de a kilátást is javítja. A letisztult műszerfalba digitális kijelzők és érintőképernyőket, valamint érintés-érzékeny vezérlőfelületeket integráltak a Mitsubishi mérnökei.
Az október végén nyíló Tokiói Autószalonon az eX tanulmányt az Outlander PHEV, Outlander PHEV Baja Portalegre 500 tereprali autó, i-MiEV, Pajero, és számos helyi piacra gyártott jármű társaságában fogják kiállítani.