Forma-1
Az általában megbízható forrásnak számító RaceFans egy, a formálódóban lévő versenycsapathoz közeli forrásra hivatkozva állítja, a jelenleg ideiglenes székhelyen, a silverstone-i pályához közeli Northamptonshire-ben székelő alakulat bár hivatalosan még nem jelezte részvételi szándékát, célja az, hogy 2021-ben már ott legyen az F1-es rajtrácson.
Az istálló egyik alapítója Benjamin Durand, aki korábban a SMP Racing és a BR Engineeringnél dolgozott a WEC-ben. Mellette több elismert, rutinos szakember is sikerült már beszervezniük, igaz, néhányukat még szerződés köti jelenlegi csapatukhoz.
A lap cikke egyiküket meg is nevezi. Az aerodinamikai vezető posztját Tim Milne tölti be, aki korábban a Renault, a Honda, a Super Aguri, a Toyota, a Caterham és a Manor F1-es csapatánál is dolgozott. Utolsó munkája a Manor 2017-es autója volt, ami végül sosem gurult pályára, a csapat ugyanis a szezon kezdete előtt csődbe ment.
Fotók: XPB
A Panthera számára nehézséget okozhat a 2021-es szabályok körüli huzavona, várhatóan ugyanis csak októberben derül ki, egészen pontosan milyen előírások lépnek életbe, felkészülési idejük tehát meglehetősen rövid lenne.
Terveik szerint a Haas modelljét követve vágnának bele az F1-es kalandba, vagyis, annyi alkatrészt vásárolnak fel más csapatoktól és beszállítóktól, amennyit a szabályok megengednek (jó kérdés, a 2021-es regulák ezen a téren szigorodnak-e). Ami a hivatalos nevezést illeti, az FIA várhatóan a 2021-es szabályok kihirdetése után nyitja meg a pályázatot új csapatok számára, és a Panthera is ekkor nyújthatja majd be a formális okmányokat.
Forrás: m4sport.hu