Indy 500
Presztízs kérdés az amerikai autós kultúrában, hogy melyik évben, melyik gyártó szolgáltatja az Indy 500 Pace Car-ját, azaz felvezető autóját. Annak idején olyanannyira komolyan vették a kérdést a gyártók, hogy limitált szériás sorozatok formájában gyakorlatilag bárki megvehette magának otthonra az adott év Pace Car-ját. Mára a hagyományos modellek többszörösét érik ezek a modellek. Valószínű ez a sors vár arra az új generációs, már középmotoros Chevrolet Corvette-re is, amelyik idén az Indy 500 futam felvezető autója volt – noha belőle minden bizonnyal ez az egyetlen példány lesz.
Augusztus 23-án egy lángvörös, Z51 csomaggal, tehát meglehetős szárnnyal felszerelt Corvette vezette fel a mezőny, aminek egyébként Fernando Alonso is része volt. Kívülről természetesen hatalmas Indy 500 feliratokkal matricázták fel, odabent pedig GT2 kagylóüléseket kapott a szénszálas betétek mellé. Volánja mögött maga Mark Reuss, a General Motors elnöke csücsült. Egyébként ez volt a 17-dik alkalom, hogy egy Corvette szolgált az Indy 500 felvezető autójaként, és a 31-dik Chevrolet modell 1948 óta. Az idei rendezvény nem csak ezért, de a nézők mellőzése miatt is különleges volt. Ez volt az első legendás futam Indianapolisban, ami nézők nélkül zajlott.