Dacia Duster
Az első európai márkakereskedő, aki bemutatta a Dacia új arculatát, Párizs régiójában, pontosabban Melunban található. Az új kültéri külső megjelenés kialakítása tavasszal kezdődik, és a projekt során valamennyi Dacia bemutatóterem arculata megújul, kül- és beltéren egyaránt.
A francia bemutatóterem arculatának markáns eleme a vastag keki dizájnvonal, amely hangsúlyosan kiemeli a kereskedés épületének kontúrjait, hogy egyszerre testesítse meg a márka erejét, egyszerűségét és kültéri karakterét.
Ugyanez a vonal veszi körül a márka emblémáját is, amely világító betűkkel készült: nappal keki színű, éjjel fehér, fekete betétekkel, amelyek kiemelik a robusztus logóformát.
A nagyméretű „márka-totemoszlop” alapján könnyen meg lehet találni a kereskedést, míg a bejárati ajtó mellett elhelyezett második információs oszlopon üdvözlik a belépő ügyfeleket és egyúttal praktikus információkkal látják el őket.
A „totemoszlopok” keki színű fémből és fa ihletésű díszítésből állnak. A fa betéteket úgy választották, hogy azok melegséget sugározzanak, utalva a kültéri dizájn hangulatára.
A Dacia szalonokban újfajta tájékoztató jelzéseket és zászlókat is elhelyeznek, szintén újragondolt színekkel, melyek esetében a terrakotta és homokszín dominál.
Az év során az olasz bemutatótermekben is megkezdődik az új Dacia új vizuális arculatának kialakítása.
A tervek szerint 2022 végére a márkakereskedések mintegy 40 százalékában megtörténik az arculatváltás, ideértve az új logót és az új emblémát.
További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!