Citroen C4 facelift

Furcsa módon a haszonjárművek új orrán előbb feltűnt a Citroen új, szögletesebb, harsányabb, mégis múltidéző formavilága, mint a személyautókon. Ugyanakkor ez az új stílus nem tud rosszul állni egyszerűen semminek, pláne nem egy kupé és egy szedán crossovernek, amilyenek a Citroen C4 és a C4 X. A korábbi hatalmas, osztott fényszórókat sokkal vékonyabb lámpatestek váltják. Az Airbumpból visszamaradt gömbölyű dizájnelemeket is eltűntek, és visszafogták a króm kiegészítőket is. Az új, gömbölyű chevron jelvény az autó orrán és bent, a kormányon is debütál mindkét autó esetében.


Látványos, erősen domborított hátsó lámpatesteket kap a frissített C4, ugyanakkor a C4 X hátsó részéhez egyáltalán nem nyúltak. Ahogy kívül, úgy odabent is megmaradt az autók alapvető hangulata és sziluettje. Szinte változatlan a műszerfal, rajta egy frissített, és igényesen integrált 10-colos infotainment kijelzővel. Ami újdonságot jelent, az a 7-colos digitális műszercsoport, valamint az új, még vastagabban tömött ülések, pedig a franciás kényelemmel eddig sem volt gond egyik modellben sem. Hajtáslánc kínálatuk így alakul: lesz 100 és 134 lovas változata is az 1,2-literes, mild-hybrid benzineseknek, illetve folytatják útjukat a 134 lovas és a 155 lovas, tisztán elektromos hajtásláncok is. Az első frissített példányok 2025 elején érhetik el a kereskedéseket.

További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!

