BMW Group
A BMW márka globális értékesítési mutatója idén augusztusban 4,1 százalékkal nőtt. A nyolcadik hónapban eladott 157 889 darab új autóval a bajor prémiumgyártó egész éves értékesítési mutatója 1 390 968 darabra ugrott, amely 1,9 százalékos abszolút gyarapodásnak tekinthető. A márka legkeresettebb modelljei továbbra is a BMW X modellcsalád vadonatúj és továbbfejlesztett tagjai: belőlük csak augusztusban 76 833 példány talált gazdára, amely 34,5 százalékkal több, mint egy évvel korábban, és amely a BMW teljes augusztus havi értékesítési mutatójának csaknem felét teszi ki.
A BMW i3 tisztán elektromos prémium kompakt rendkívül sikeres évet tudhat magáénak, a január és augusztus közötti időszakban elkelt 24 870 darab 21,2 százalékkal múlja felül a modell egy évvel korábbi teljesítményét. Ez idő alatt a MINI Cooper S E Countryman ALL4 plug-in hibrid modell eladásai is 39,8 százalékkal emelkedtek, amely világszerte 10 270 értékesített példányt jelent.
A MINI rendkívüli kiélezett piaci versenykörülmények közepette, nyereséges értékesítés-fejlesztési stratégiája mentén adott el idén augusztusban világszerte 22 859 darab új autót, amely a tavalyi esztendő nyolcadik hónapjához viszonyítva 6,2 százalékos fejlődés. A brit prémiummárka egész éves értékesítési mutatója ezzel 223 238 darabra ugrott, amely 2,6 százalékkal marad el a 2018 januárja és augusztusa között regisztrált értéktől. A kimagasló augusztusi mutatóhoz nem csupán a MINI főbb típusai, de a nagyteljesítményű MINI John Cooper Works modellek is nagymértékben hozzájárultak.
A BMW Motorrad továbbra is stabil értékesítési fejlődést produkál, a január és augusztus közötti időszakban eladott 121 098 darab új robogó és motorkerékpár 7,5 százalékos növekedésnek felel meg. 2019 nyolcadik hónapja ebből 11 818 példánnyal vette ki részét, amely az egy évvel korábbi teljesítmény tükrében 9,1 százalékos gyarapodás.