autóipar

Tovább halad sikerpályáján a Volkswagen

2017.11.09.

2017 harmadik negyedévében is sikerrel folytatta üzleti tevékenységét a Volkswagen márka, s januártól szeptember végéig – a márka és a vállalatcsoport között év eleje óta érvényes lehatárolás szerint – az előző év azonos időszakához képest 8,3 százalékkal, összesen 58,9 milliárd euróra növelte forgalmát. 

Különleges hatások nélküli működési nyereségét több mint megduplázta a Volkswagen az első kilenc hónap során, immár 2,5 (1,2) milliárd eurót produkált. Nagyjából azonos összegben áll ezzel szemben a vállalatcsoport által már bejelentett és a márka harmadik negyedévi könyvelésében szereplő kiegészítő céltartalék, amely a 2,0 literes TDI modellek észak-amerikai visszavásárlására/utánszerelésére áll rendelkezésre. E különleges hatástól megtisztítva a márka kilenc hónap alatt 4,3 (1,6) százalékra növelte operatív árrését. Tekintettel eredményei kedvező alakulására a Volkswagen enyhén megemelte a teljes 2017-es évre vonatkozó előrejelzését, így a márka vezetésének várakozásai szerint a különleges hatások nélküli forgalomarányos nyereség kismértékben felülmúlja a korábban előrejelzett 2,5 - 3,5 százalékos tartományt.

„A Volkswagen márka következetesen hajtja végre ’Transform 2025+’ stratégiáját. Modelloffenzívánk mindinkább meghozza gyümölcsét, stabilan zajlanak az egyes piacokon a márka átalakítási programjai, összességében pedig a márka stratégiai átalakítása is jó eredményeket mutat. Ennek során a várakozásoknál gyorsabban növeltük operatív nyereségességünket, és jó úton járunk központi stratégiai céljaink megvalósításában, azaz a Volkswagen versenyképessé fejlesztésében a holnap mobilitására” – fejtette ki Dr. Herbert Diess, a márka igazgatótanácsának elnöke.

A Volkswagen márka körüli kedvező változások az idei első kilenc hónap kiszállítási darabszámaiban is tükröződnek. Szeptember végéig világszerte 4,49 millió gépkocsit adtak át az ügyfeleknek, ami 2,7 százalékkal több, mint az előző év azonos időszakában. Mindemellett a kiszállítások egyre lendületesebben alakultak az év folyamán. Mindenekelőtt a dél-amerikai régióban bővültek jelentősen (+24,0 százalék) az eladások az első kilenc hónap alatt, de a márka hazai piacán, Németországban, ahol az év során a dízelmotorok jövőjéről folyó viták érintették kedvezőtlenül az értékesítést, szintén emelkedés tapasztalható.

„A Volkswagen egyértelmű jelzést küldött új modelljeivel, illetve eddigi idei kiszállításai ezekhez kapcsolódó növekedésével. Ismét minden régióban növekedést értünk el, s minden okunk megvan rá, hogy bizakodva tekintsünk előre” – jelentette ki Jürgen Stackmann, a márka igazgatótanácsának az értékesítés területéért felelős tagja.

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.05.02
Egy nem mindennapi, 2021-es felvételt kapott a Bpiautósok egy olvasójától. ..
2024.05.02
A magyarországi használtautó-piacon jelenleg az élen még a korábbi évtizedek hagyományosan erős....
2024.05.02
A nagyobb akkumulátorkapacitásnak és a frissített regeneratív fékezőszoftvernek köszönhetően....
2024.05.02
Pekingben mutatta be 1000 km-es hatótávú Shenxing PLUS elektromosautó-akkumulátorát a vállalat. ..
2024.05.02
A Continental technológiai vállalat stratégiai partnerséget kötött a müncheni székhelyű vállalattal....
2024.05.02
Szegmensén túlmutató hely- és funkciókínálattal borítja rá az asztalt a kis szabadidőautók piacára....
2024.05.02
Május 10-én, a Mentők napján megemlékezést és ünnepet tart az Országos Mentőszolgálat. ..
2024.05.02
Nemrég egy illegálisan és nem hétköznapi módon tuningolt Suzuki Swift tulajdonosát igazoltatták a....
2024.05.02
A videó elején látszik, hogy egy kamion előzése okozza a torlódást, az autósoknak pedig nem....
2024.05.02
Egy új felszereltségi szinttel, valamint általában gazdagabb felszereltséggel kerül forgalomba a....