Renault Espace
A Párizsi Autószalonon mutatkozik be a Renault Espace ötödik generációja, amely a 2003 óta gyártott negyediket váltja le. Az új modell annyiban különbözik a régiektől, hogy a formatervében megjelentek a szabadidő-autós elemek is, mint például az emelt hasmagasság, vagy az óriási kerékméret. Nagyon hasonlít az Espace a tavalyi Frankfurti Autószalonon bemutatott Initiale tanulmányautóhoz, ami nyilván nem a véletlen műve.
Egyelőre kevés információ áll rendelkezésre az autóról, annyi biztos, hogy öt- és hétüléses változat is készül majd belőle, a bejutáshoz továbbra is hagyományos ajtókat kell majd használni a kategóriában elterjedt tolóajtókkal szemben. Belül minden eddiginél jobb minőségű anyagokat és kidolgozást ígér a Renault, a műszerfalon egy hatalmas érintőképernyőn lehet majd barangolni a fedélzeti menürendszerben.
Az autó az új fejlesztésű CFM1 moduláris padlólemezre épül, és kizárólag négyhengeres, turbófeltöltésű motorokkal kerül majd forgalomba. A drágább változatokon elöl és hátul is kizárólag LED-ek világítanak majd, ami a kinézetet és az energiafogyasztást is javítja.
Az Espace világpremierje a Párizsi Autószalon nyitónapján, október 2-án lesz.