Ford Közép és Kelet-Európai Kft
A Ford szeptemberi összesített értékesítési darabszáma elérte a 883 darabot, az év első háromnegyed évében pedig 8666 darab Ford talált gazdára; ez azt jelenti, hogy az értékesítés 17,7 százalékkal nőtt a tavalyi hasonló időszakhoz képest. A vállalat az idei év első kilenc hónapjában 12,2 százalékra növelte részesedését a teljes járműpiacon. Ezzel az eredménnyel a magyar importőr Európában a második legnagyobb piacrészesedést produkáló piac az összesített járműértékesítés tekintetében.
“2015-ös értékesítési eredményeink növekedése továbbra is főleg új termékeinknek köszönhető,” nyilatkozta Szamosi Viktor, a Ford Magyarország ügyvezető igazgatója. „Jó példa erre az idén 50. születésnapját ünneplő és teljesen megújult Transit portfóliónk – ahol a Növekedési Hitel Programnak is köszönhetően – 56,3 százalékkal nőttek az eladásaink a tavaly eredményhez képest, vagy említhetném a Ranger egyedülálló sikerét is, amelyből 73,7 százalékkal több kelt el ugyanebben az időszakban.”
Szamosi Viktor, a Ford Magyarország ügyvezető igazgatója
A Ford lendületének hajtóereje a vállalat termékkínálata iránti növekvő kereslet, amit érezhetően fokozott az új modellek bemutatása. Az idén bevezetett modelljeink, az új Mondeo 11,9 százalékos, az vadonatúj Focus 11,5 százalékos, az új C-Max modellek pedig 12,5 százalékos piaci részesedéssel kategóriájuk vezető helyeit elfoglalva adják a Ford személyautó értékesítésének 35,2 százalékát. Magyarországon eddig közel 40 vásárló rendelte meg a vadonatúj Mustang-ot, ami a modell 50 éves története során idén nyáron jelent meg először a kontinens piacain.
A Ford SUV-kínálata is hozzájárult a márka erősödéséhez. A Kuga szeptemberi és első kilenc havi eladásai a legjobb értéket mutatták azóta, hogy a modell első generációja 2008-ban megjelent.
A Ford haszongépjármű-értékesítései tovább nőttek, mivel a vásárlók egyre élénkebben érdeklődnek a teljes egészében megújult és kibővített Transit-család iránt, amelynek tagjai közt megtalálható a Transit, a Transit Custom, a Transit Connect és Transit Courier is. A Ranger Pick-Up iránti kereslet mind szeptemberben, mind pedig az év első kilenc hónapjában erősebb volt, mint a jármű 1999-es bemutatása óta valaha: a Ranger eladásai 73,3 százalékkal nőttek. Hasonlóképpen a Transit Courier és a Tourneo Courier értékesítése is több mint háromszorosára nőtt az év első kilenc hónapjában a tavalyi év hasonló időszakához képest.
Dalos Attila, a Ford magyarországi kereskedelmi igazgatója
„Az elismerés a márkakereskedői hálózatunkat illeti, akik magas színvonalú munkájukkal gondoskodnak arról, hogy ez széles, minden vásárlói igényt kielégítő, és a szakma által is számos díjjal elismert portfólió a legmagasabb színvonalon kerüljön bemutatásra ügyfeleink számára. Az augusztusban debütált Mustang és új Vignale kínálatunk reményeink szerint tovább fogja erősíteni ezt a sikerszériát, új szegmensekben kínálva választási lehetőséget a magyar Ford rajongóknak” – avat be Dalos Attila, a Ford magyarországi kereskedelmi igazgatója.