Főtaxi
Együttműködési megállapodást kötött a szegedi Rádió Taxi Három társasággal a Főtaxi Zrt., amelynek révén a társaság a Főtaxi franchise partnere lesz. A 2016. szeptember elsejétől érvényes megállapodás a kölcsönös előnyök biztosításán alapszik: ilyen például a fuvarok összehangolása, a reptéri fuvarok könnyebb szervezése, a budapesti és szegedi kapcsolattal rendelkező vállalkozások jobb kiszolgálása és a közös marketingkommunikáció.
A megállapodás értelmében a szegedi társaság a Főtaxi rendszerét és mobil applikációját használja majd, illetve a két társaság elfogadja egymás hűségkártyáit is. Egységes tarifát ugyanakkor – az eltérő helyi szabályozás miatt - nem tartalmaz a megállapodás. A franchise rendszerbe szerződött autók ajtaján kis méretben látható lesz a Főtaxi, mint együttműködő partner emblémája is.
Az együttműködés két olyan szereplő között született, amely a saját piacán nagyon jó pozíciókkal rendelkezik. A Főtaxi flottája jelenleg közel 1100 autóból áll – ezzel a legnagyobb a budapesti szolgáltatók közül, miközben a Taxi Három Kft. és az S-480 Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. egyesülésével létrejött Rádió Taxi Három közel 80 autóval rendelkezik az összesen nagyjából 300 járművet számláló szegedi piacon.
- Az együttműködés célja egyértelműen az, hogy tovább növeljük szolgáltatási színvonalunkat, ezen keresztül pedig ügyfeleink elégedettségét is. Célunk, hogy több vidéki taxitársasággal is hasonló együttműködési megállapodásokat kössünk: felvásárlást, önálló vidéki cégek alapítását viszont nem tervezzük – hangsúlyozta a megállapodás kapcsán Szunomár Tibor, a Főtaxi vezérigazgatója.
Bobkó Attila, a Taxi Három Kft. ügyvezető igazgatója hozzátette: az együttműködés révén a Rádió Taxi Három egyedülálló szolgáltatásokat tud nyújtani utasainak, a mobil applikációnak, az online címkiadásnak és a közös fuvarszervezésnek köszönhetően. A taxi szolgáltatások piacán – tette hozzá – nagyon éles a verseny vidéken is, amelyből azok a szereplők kerülhetnek ki győztesen, amelyek folyamatosan erőfeszítéseket tesznek a szolgáltatási színvonal növelése érdekében.